انجام عملیات‌های خرابکارانه، آدم‌ربایی مسلحانه و جاسوسی محکومین تحت حمایت موساد

۴ عضو تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی اعدام شدند

۴ نفر از از عوامل تیم خرابکاری مرتبط با رژیم صهیونیستی که تحت هدایت افسران سرویس موساد مرتکب اقدامات گسترده‌ای علیه امنیت کشور شده بودند پس از طی روال قانونی صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه- دوم آبان ۱۴۰۱ بود که رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داد «۱۰ نفر از عوامل مرتبط با رژیم صهیونیستی که عمده اقدامات این افراد شناسایی نیرو‌های اطلاعاتی فعال در حوزه مبارزه با رژیم صهیونیستی بوده با رصد اطلاعاتی دستگیر شدند».

به گفته عتباتی اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش، تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند.

این افراد در قبال ماموریت‌های انجام شده مبالغی را از عوامل رژیم صهیونیستی و افسران موساد در چند نوبت دریافت کرده بودند.

این گزارش حاکی است افراد مورد اشاره با برقراری ارتباط تصویری با افسران موساد دارای ارتباط مستقیم با آن‌ها بوده و اقدامات اعضای این گروه در استان‌های آذربایجان غربی، تهران و هرمزگان انجام می‌شده است.

اعضای این گروه در چندین فقره اقدام به آتش زدن خودرو‌ها و منازل برخی افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران کرده و با تهیه تصویر و ارسال برای افسران موساد، پول دریافت کرده بودند.

این افراد حتی در مواردی اقدام به حذف فیزیکی و ترور نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی کرده بودند که خوشبختانه ناموفق بود.

این پرونده ۱۰ محکوم دارد که چهار محکوم اصلی آن به نام‌های وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و خانم نسیم نمازی صبح امروز به جرم محاربه و افساد فی‌الارض از طریق همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی به قصد برهم زدن امنیت کشور اعدام شدند.

تشکیل شبکه جاسوسی و خرابکاری موساد در ایران توسط اراذل و اوباش

براساس دستور افسر سرویس موساد، یکی از محکومان چند عنصر شرور و اراذل و اوباش از جمله متهم ردیف اول پرونده به نام وفا هناره (سرشبکه) را معرفی می‌کند.

وفا هناره در ادامه به یکی از عناصر اصلی عملیات‌های سرویس اطلاعاتی موساد در ایران تبدیل شده و با طراحی و ایجاد تیم‌های عملیاتی در اقدامات مختلف عملیاتی این سرویس در کشور فعالیت می‌کند.

با بررسی‌های فنی و اعترافات، وفا هناره نسبت به ارتباط‌گیری با عامل سرویس موساد ابراز خرسندی کرده و اعلام می‌کند که حاضر است هر درخواستی که از وی در داخل کشور داشته باشند انجام دهد.

این گزارش حاکی است شبکه موصوف با اهداف موساد تشکیل می‌شود تا ماموریت‌های محوله سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به قصد برهم زدن امنیت داخلی از روش‌های ترور، آدم‌ربایی، تخریب و آتش‌سوزی عملی سازد تا از این طریق امنیت داخلی کشور با ایجاد رعب و وحشت مختل شود.

این شبکه مخوف اقدامات خود را در شهر‌های مختلف از جمله تهران، میناب، تبریز با هدایت سرویس اطلاعاتی موساد انجام داده است.

تعقیب و ربایش مسلحانه افراد مرتبط با نهاد‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران، آتش زدن خودرو‌ها و منازل افراد مد نظر و تهیه فیلم و عکس و ارسال مستندات به افسر موساد از جمله اقدامات متهم و گروه وی بوده است.

متهمان در طول زمان همکاری با افسر اطلاعاتی موساد دستورات وی را اجرا نموده و پس از انجام هر دستور مبالغی را از طریق وفا هناره دریافت می‌کردند.

بنابر مستندات موجود در پرونده متهمان برای همکاری با موساد، از طریق کیف پول دیجیتالی در دفعات متعدد، برای اقدامات خود از جمله خرید اسلحه و تجهیزات مورد نیاز ارز دیجیتال دریافت کرده‌اند.

وفا هناره در ادامه همکاری اطلاعاتی و خرابکارانه خود با سرویس موساد، با هدایت اعضای گروه خود اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که در نهایت در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار می‌شود.

در نهایت پس از طی روند تحقیقات و تشریفات قانونی قضایی، دادگاه پس از برگزاری جلسات رسیدگی به پرونده با حضور متهمان و وکلای ایشان و اخذ دفاعیات، با توجه به موارد و ادله احصایی و گزارش مبسوط اداره کل اطلاعات استان آذربایجان غربی، تحقیقات دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه و مستندات موجود در پرونده، ارتباط و همکاری اطلاعاتی، عملیاتی و جاسوسی متهمان با رژیم اسرائیل را محرز تشخیص داده و متهمان وفا هناره، آرام عمری، رحمان پرهازو و نسیم نمازی را به مجازات مفسد فی‌الارض، اعدام محکوم کرد.

همچنین متهمان دیگر پرونده به جرم ارتباط با رژیم صهیونیستی به قصد برهم زدن امنیت کشور هر کدام به ۱۰ سال حبس مدت محکوم شدند.

پس از اعتراض متهمان ردیف یک تا چهار و وکلای آن‌ها در دیوان عالی کشور، شعبه مورد نظر در دیوان فرجام‌خواهی متهمان را با توجه به محتویات پرونده، استدلال موجود در دادنامه و مستندات ابزاری و اظهارات و دفاعیات متهمین را وارد ندانست و رای دادگاه را ابرام و تایید کرد.

احکام اعدام صادره صبح امروز اجرا شد.

Share