کلرومتیل فسفونیک دی کلراید چه ماده شیمیایی است؟

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید یک ماده شیمیایی با بویی بد و زننده است.

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید یک ماده شیمیایی بسیار مهم و کاربردی در آزمایشگاه است. در زمان استفاده از این ماده باید دقت نمایید و موارد متعددی را بررسی کنید. برای مثال از هود شیمیایی موجود در آزمایشگاه، دستکش و لباس مخصوص استفاده نمایید. این ماده به دلیل مشخصاتی که دارد در برخی از واکنش های شیمیایی مورد استفاده قرار میگیرد. در شرکت سیگما آلدریچ این محصول تولید می شود و تا به امروز یکی از نمونه های با کیفیت بازار بوده است. بر اساس خلوص این موارد می توانیم گریدهای مواد آزمایشگاهی متنوعی را مشاهده کنیم. در این متن به بررسی این نمونه گرید ها نیز می پردازیم.

خرید بهترین مواد شیمیایی

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید چیست؟

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید یک ماده شیمیایی با بویی بد و زننده است. به دلیل خاصیت خورندگی، اشتعال پذیری، واکنش پذیر بودن و موارد دیگر، به عنوان یکی از مواد شیمیایی خطرناک شناخته می شود. از این ماده در جنگ افزار های شیمیایی استفاده می شود. ریه های افرادی که این بو را استنشاق می کنند، بعد از گذشت مدتی دچار آسیب خواهد شد. این ماده در دسته شیمیایی اسید های لوییس قرار میگیرد. به همین دلیل بی رنگ است و بسیار خطرناک می باشد. در صورت لمس این ماده سوزش شدید را در ابتدا حس خواهید نمود. به همین دلیل در زمان استفاده باید جانب احتیاط را رعایت نمایید.

مشخصات کلی محصول

مشخصات کلی و شیمیایی کلرومتیل فسفونیک دی کلراید تولید شده در شرکت آلدریچ سبب می شود تا در زمان خرید میزان خلوص مواد را تشخیص دهید و در نهایت محصولی عالی و با کیفیت را برای انجام واکنش های شیمیایی خریداری نمایید.

  • میزان سنجش: ۹۷%
  • فرم: مایع
  • ضریب شکست: n20/D 1.497 (لیتر)
  • Bp: 78-82 درجه سانتی گراد/۱۰ میلی متر جیوه (لیتر)
  • تراکم: ۱.۶۳۸ گرم در میلی لیتر در ۲۵ درجه سانتیگراد (لیتر)

با در نظر داشتن این موارد می توانید محصول اصلی ساخته شده توسط شرکت آلدریچ را انتخاب و تهیه نمایید. همچنین بر اساس این موارد در صورت لزوم می توانید برای خرید محصول اقدام کنید.

گریدهای مواد آزمایشگاهی

معرفی گریدهای مواد آزمایشگاهی

کلرومتیل فسفونیک دی کلراید نیز مانند هر محصول دیگری دارای گرید است. گرید ها به میزان و درصد خلوص مواد بستگی دارند. گریدها دارای نمونه ها و انواع متنوعی هستند. برای مثال می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گرید تحلیلی: درصد خلوص ۹۹
  • گرید آزمایشگاهی: درصد خلوص ۹۷
  • گرید عمومی/ آزمایشگاهی: درصد متغیر و قابل تعیین
  • گرید عمومی: خلوص ۹۵
  • گرید صنعتی: خلوص ۹۰

شما با در نظر داشتن نیاز خود و همچنین با بررسی آزمایش خود میتوانید برای خرید نمونه مدنظر اقدام نمایید. در نظر داشته باشید این ماده با هر درصدی از خلوص به شدت خطرناک خواهد بود.

خرید مواد شیمیایی از بهترین سایت ها

شما برای خرید بهترین نمونه مواد شیمیایی مانند این ماده شیمیایی می توانید از طریق سایت دایا اکسیر اقدام کنید. این سایت دارای محصولات اصل شرکت سیگما آلدریچ است. در نتیجه از کیفیت نهایی محصول خریداری شده مطمئن خواهید بود. کیفیت انتهایی محصول تعیین کننده نتیجه دقیق آزمایش خواهد بود. با در نظر داشتن این موارد خریدی مطمئن خواهید داشت.

Share