فرمانده اسبق مستشاران ایرانی در سوریه روایت کرد؛

چه کسانی مکان دقیق سردار سیدرضی را به اسرائیل دادند؟

فرمانده اسبق مستشاران ایرانی در سوریه گفت: شهید سیدرضی کارهای زیادی را در سوریه انجام داده است و امین و مورد اعتماد حاج قاسم بود و مدیر توانمندی بود که کارهای خوبی در سوریه انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار جعفر اسدی فرمانده اسبق مستشاران ایرانی در سوریه و معاون بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به تسنیم گفت: رژیم صهیونیستی، هفته‌های گذشته هم همین مکان را به گمان اینکه شهید سید رضی موسوی در آنجا حضور دارد هدف گرفته بود ولی او در آن مکان نبود؛ ولی این بار به واسطه جاسوس‌هایی که داشتند، توانستند مکان دقیق حضورش را شناسایی کنند.

وی افزود: کاری که صهیونیست ها انجام دادند کاری عقلانی و صحیح نبود ولی به نظر می رسد که آنها می‌خواهند به هر چیزی چنگ بزنند اما هیچ فایده ای برایشان ندارد.

سردار اسدی ادامه داد: آنها می‌خواهند جنگ را گسترش دهند و دوستان اسراییل هم مدام به ما می‌گویند خویشتنداری کنید اما چه سودی دارد این خویشتنداری برای صهیونیست ها؟

معاون قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: شهید سیدرضی کارهای زیادی را در سوریه انجام داده است و امین و مورد اعتماد حاج قاسم بود و مدیر توانمندی بود که کارهای خوبی در سوریه انجام داده است.

وی گفت: همه افراد در سوریه این شهید بزرگوار می‌شناختند از بشار اسد گرفته تا دیگر افراد و با فعالیت ها و خدمات سیدرضی آشنا هستند.

سردار اسدی همچنین اظهار داشت: اسراییل به دنبال این است هرطور شده واکنشی از ایران با این جنایات دریافت کند تا بتواند محل درگیری‌ها را با کمک دیگر کشورها از فلسطین خارج کند.

Share