واقع در چمارسرا رشت

نشت گاز سیلندر ۱۱ کیلویی در قهوه خانه چهار مصدوم بر جای گذاشت

مومنی علت حادثه را نشتی گاز از ریگلاتور سیلندر ۱۱ کیلویی و رسیدن آن به شعله اجاق گاز روشن عنوان داشت و تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم مرد حدودا ۳۰ الی ۶۰ساله داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ حادثه انفجار و آتش سوزی در یک باب قهوه خانه واقع در چمارسرا رشت به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که سریعا تیم‌های عملیات از چندین ایستگاه اعزام شدند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن نخستین تیم اعزامی انفجار همراه با آتش سوزی خفیف گزارش شد.

وی با بیان اینکه آتش با کمک همسایگان و بوسیله دو دستگاه خاموش کننده تا خدودی مهار شده بود افزود: تیم عملیات نسبت به مهار کامل و ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

مومنی علت حادثه را نشتی گاز از ریگلاتور سیلندر ۱۱ کیلویی و رسیدن آن به شعله اجاق گاز روشن عنوان داشت و تصریح کرد: این حادثه چهار مصدوم مرد حدودا ۳۰ الی ۶۰ساله داشت که در کمترین زمان ممکن توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

بر طبق اطلاعات دریافت شده توسط کارشناسان حوزه روابط عمومی از پرسنل پرتلاش بیمارستان ولایت رشت؛ دو مصدوم با ۳۰ و ۵۰ درصد سوختگی در بخش ICU بستری هستند، یک مصدوم با ۱۲ درصد سوختگی در بخش بستری است و یک مصدوم سرپایی مداوا و ترخیص شد.

با توجه به قابل کنترل بودن حادثه توسط تیم نخست شامل ۳ آتش نشان و یک خودروی اطفایی؛ مابقی تیم‌ها از میانه راه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.

Share