پس از بارها استعفا

موافقت هیئت‌مدیره پرسپولیس با جدایی گل‌محمدی | سرمربی بعدی خارجی است

اعضای هیئت مدیره در جلسه خود با جدایی این مربی موافقت کردند و به رضا درویش ماموریت دادند تا پس از توافق با گل‌محمدی بر سر جدایی، مذاکرات با گزینه‌های خارجی برای انتخاب سرمربی جدید را از فردا آغاز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با اتفاقات رخ داده جدایی سرمربی پرسپولیس پس از هفت استعفا از این باشگاه قطعی به نظر می‌رسد.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: با جدایی گل‌محمدی فقط گزینه خارجی

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره باشگاه امروز (شنبه) با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد.
این نشست قرار بود فردا تشکیل شود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.
در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه صحبت‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا ارائه کرد.
در نهایت هیات مدیره بعد از بررسی جمیع شرایط با توجه به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی تاکید کرد ولی با توجه به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.
هیات مدیره همچنین مصوب کرد با جدایی سرمربی کنونی تیم، جانشین وی از میان گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل قبول باشد انتخاب شود. به این ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.
هیات مدیره اعلام کرد؛ ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به شایستگی‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع کنونی با توجه به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته شود و همچنین استفاده از مجموعه نظرات موافق و مخالف کارشناسان، حضور یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.
بر این اساس از سوی باشگاه نیز مورد تاکید است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های مطبوع ایشان، مذاکره‌ای درباره سرمربیگری سرخپوشان ایران، صورت نگرفته است.

خبیری: سرمربی بعدی پرسپولیس قطعاً خارجی، کارنامه‌دار و مقبول هواداران است

حسین خبیری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی تارتار و مجتبی حسینی برای انتخاب به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: به همه مربیان ایرانی احترام می‌گذاریم؛ به‌خصوص تارتار و حسینی که از لحاظ فنی و اخلاقی در میان بهترین مربیان کشورمان هستند و احترام خاصی برای آنها قائل هستیم. با این حال این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی با واکنش به اظهارنظر مدیران عامل باشگاه‌های ملوان و آلومینیوم نسبت به این مسئله خاطر نشان کرد: مدیران محترم باشگاه‌های ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک در این باره صحبت کردند که خواستم بگویم کسی به مربیان این دو تیم پیشنهاد نداده است. توصیه می‌کنم دوستان، بزرگی و جایگاه پرسپولیس را در نظر بگیرند. هر دو باشگاه بسیار قابل احترام و دوست‌داشتنی هستند، اما کسی با مربیان آنها مذاکره نکرده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت نیمکت سرخپوشان بیان کرد: هنوز منتظریم تکلیف قطعی گل‌محمدی مشخص شود. اگر قرار باشد این مربی از پرسپولیس جدا شود، گزینه ما قطعاً مربی خارجی خواهد بود. اگر قرار بود با مربی ایرانی به کارمان ادامه بدهیم، بدون شک گل‌محمدی بهترین مربی ایران است.

«گزینه ما اکنون مربی خارجی کارنامه‌داری است که سابقه‌ای بسیار خوب و مقبولیتی بسیار زیاد میان هواداران داشته باشد.»، خبیری ضمن بیان این جمله تصریح کرد: در وهله اول قرار است تکلیف قطعی گل‌محمدی مشخص شود و بعد از آن، مدیرعامل باشگاه برای انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس وارد مذاکره می شود.

وی درباره جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه چه کسی مذاکرات این باشگاه را انجام می‌دهد، به تسنیم گفت: همه ما کنار هم هستیم، اما مدیرعامل موضوع سرمربی را پیگیری می‌کند. اعضای هیئت مدیره هم کنار رضا درویش هستند و به او کمک می‌کنند. هیئت مدیره باشگاه پلن به پلن، اقدامات را مشخص کرده و این امور با قید فوریت انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس با بیان اینکه زمان هم باید مورد توجه قرار بگیرد، عنوان کرد: ما در هیئت مدیره پرسپولیس سه پلن مشخص کردیم. موضع اول ما این بود که گل‌محمدی به کارش ادامه بدهد. با این حال اگر او از پرسپولیس جدا شود، جذب یک مربی خارجی پلن بعدی ما خواهد بود. اهداف ما اولویت‌بندی شده و به مدیرعامل باشگاه مأموریت دادیم که مذاکرات را با قید فوریت انجام بدهد.

خبیری در پایان اظهار داشت: گل‌محمدی افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و نجیب‌ترین و باحیاترین مربی ایران است. امروز هم چند عضو هیئت مدیره با او صحبت کردند، اما ظاهراً گل‌محمدی دلایلی دارد که تا حدودی به او حق می‌دهیم. این مربی تا حدی خسته شده، اما در تاریخ پرسپولیس یکی از پُرافتخارترین‌هاست.

Share