رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا خبر داد؛

ممنوعیت ساخت و ساز در حریم محورهای مواصلاتی آستارا؛ بناهای غیرمجاز تخریب می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا گفت: هرگونه ساخت و ساز و ایجاد تاسیسات در حریم قانونی و حاشیه راه محورهای مواصلاتی آستارا با هر نوع درجه ای و بدون اخذ مجوز ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، غلامرضا بابایی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا با بیان اینکه افرادی که در این خصوص اقدام به ساخت و ساز و یا ایجاد تاسیسات در حریم قانونی راه و محدوده معین شده نمایند، عوامل راهداری شهرستان مرزی بندر آستارا از ادامه عملیات و رفع آثار ساخت و ساز و تاسیسات ایجاد شده آنان جلوگیری می کنند، اظهار کرد: همشهریان جهت جلوگیری از هدر رفت سرمایه و زمان، قبل از شروع هرگونه ساخت و ساز در حاشیه راه کلیه محورهای مواصلاتی و با هر نوع درجه، با مراجعه به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آستارا و سایر ادارات ذیربط، اطلاعات لازم را کسب نموده و مجوز های لازم را نیز اخذ نمایند.

وی افزود: در غیر این صورت، لاجرم مطابق قوانین جاری با متخلفان برخورد و آثار تجاوز صورت گرفته از مجرای مراجع قضائی پیگیری و برچیده خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا تصریح کرد: همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در برخورد قانونی با متخلفان و جمع آوری ساخت و ساز های غیر مجاز ضروری است.

بابایی در همین رابطه از تخریب و رفع تجاوز به حریم راه سه باب آلاچیق در منطقه گیلده واقع در محور آستارا – اردبیل به جهت ایمن سازی لازم برای کاربران جاده ای خبر داد و گفت: نصب و ترمیم گاردریل های آسیب دیده و نصب علائم بر روی آنها به جهت بازتاب لازم در محور آستارا به آقچای برای کاربران جاده ای و همچنین نصب و اصلاح علائم آسیب دیده در محور آستارا به آقچای به منظور ارتقای ایمنی تردد راه در این محور پرتردد انجام شده است.

Share