حمله پهپادی اسرائیل به جنوب بیروت

معاون دفتر سیاسی حماس ترور شد

صالح العاروری معاون دفتر سیاسی حماس در حملۀ پهپادی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منابع خبری از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که این انفجار ناشی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش منابع لبنانی، پهپاد صهیونیستی، یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن چند نفر زخمی شدند. برخی منابع هم از شهادت چهار نفر خبر دادند.

در حال حاضر نیروهای امنیتی، محل انفجار را محاصره کرده‌اند.

المیادین: صالح العاروری در انفجار بیروت به شهادت رسید

شبکه خبری المیادین خبر داد که در جریان این انفجار، صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، به شهادت رسیده است. این خبر در حالی منتشر شده است که جنبش حماس، رسما شهادت العاروری را تأیید نکرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه گذشته به جنوب لبنان حمله کرد و در جریان آن، یک پهپاد صهیونیستی منطقه‌ای در مجاورت قبرستان شهرک «الضهیره» و نزدیک به پایگاه ارتش لبنان را هدف قرار داد.

 تصویر العاروری

دقایقی بعد، صهیونیست‌ها با پهپاد و توپخانه به حومه شهرک «علما الشعب» و شهرک «الخیام» در جنوب لبنان حمله کردند. بامداد چهارشنبه نیز خبرنگار شبکه «المیادین» از جنوب لبنان گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در شهرک «بنت جبیل» و شهرک «یارون» حمله کردند.

مقاومت اسلامی لبنان هم از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

جنبش حماس نیز تاکید کرد که صالح العاروری و دو تن از فرماندهان گردان های القسام، شاخه نظامی حماس در بیروت در این حمله به شهادت رسیدند.

المیادین اعلام کرد که پهپاد اسرائیلی با سه موشک این ساختمان را هدف قرار داد و در پی آن، چهار تن به شهادت رسیدند.

النشره نیز گزارش داد که یکی از خودروهای پارک شده در این منطقه، آتش گرفته است.

Share