قاتل از صحنه قتل فیلمبرداری کرد و در فضای مجازی منتشر کرد؛

قتل عام خانواده همسر با خشم جنون‌آمیز | قتل زن باردار به دست شوهر بی‌رحم

مرد خشمگین که با سلاح گرم خانواده همسرش را قتل عام کرده بود، پس از خودزنی دستگیر شد. وی انگیزه خود را از این جنایت هولناک اختلاف خانوادگی و دخالت‌های خانواده همسرش در زندگی مشترکشان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ احسان آنقی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مردی ۵۰ ساله حدود ساعت ۶ عصر جمعه در روستای جیریای شهر ساروق با سلاح گرم دست‌ساز همسر باردار خود را به همراه مادر و برادرش هدف شلیک گلوله قرار داد. پس از انتقال مجروحان به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده هر ۳ نفر جان باختند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: عامل این جنایت پس از حضور در خانه مادرزنش و شلیک به آنها، اقدام به فیلمبرداری و انتشار ویدیویی در فضای مجازی کرده و پس از آن هم خودزنی کرده بود که با حضور مأموران پلیس در محل، دستگیر شد. وی انگیزه خود را از این جنایت هولناک اختلاف خانوادگی و دخالت‌های خانواده همسرش در زندگی مشترکشان عنوان کرد.

براساس گزارش اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی، در این حادثه مرد ۲۹ ساله و یک زن ۵۸ ساله بر اثر شدت آسیب‌های وارده در دم جان باختند و یک زن باردار ۳۵ ساله و مردی ۵۱ ساله به مراکز درمانی منتقل شدند. همسر باردار متهم و فرزندش نیز ساعاتی بعد از این حادثه جان باختند.

Share