هیاهو برای هیچ...

شیر در مدارس روستایی ابتدایی گیلان توزیع شد اما فقط یکبار در هفته!

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از ابتدای توزیع شیر در ۱۷ منطقه آموزش و پرورش استان، بیش از ۵۰ هزار دانش آموز گیلانی در مناطق روستایی گیلان شیر رایگان دریافت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  محمد حسین رمضانی با اشاره به آغاز توزیع شیر در گیلان از ۲۷ آذر امسال در روستای لمر تالش اظهار کرد: در آغاز فرآیند توزیع شیر، قرار است ماهیانه ۲۰۰ هزار پاکت شیر استریلیزه و ۱۵۰ هزار پاکت شیر پاستوریزه بین دانش آموزان توزیع شود که تاکنون ۵۰ هزار و ۳۸۶ دانش آموز ابتدایی شیر رایگان ۲۰۰ سی سی فرادما دریافت کردند.

وی با اشاره به اهمیت شیر در سبد غذایی دانش آموزان اظهار داشت:  تغذیه مناسب دانش آموزان از دغدغه اصلی آموزش و پرورش است و در راستای حمایت از تغذیه مناسب دانش آموزان شیر رایگان در مدارس توزیع می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به توزیع شیر یک نوبته هفتگی بین دانش آموزان خاطرنشان کرد: براساس توافق با یک شرکت تولید شیر و محصولات لبنی قرار است از هفته آینده دانش آموزان ابتدایی شهرستان رشت شیر پاستوریزه دریافت کنند.

رمضانی با تأکید بر اهمیت توزیع شیر سالم در مدارس گفت: بر طبق با قرارداد شرکت لبنی موظف است تمام مجوزهای لازم شامل: پروانه تولید و بهره برداری از سازمان غذا و دارو و همچنین مجوز حمل و نقل و صلاحیت عوامل محیطی را از معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کند.

Share