پاسخ متکی به احتمال اجماع با شورای ائتلاف: هیچ چیزی غیرممکن نیست

شهادت شرعی می‌دهم که برخی از ردصلاحیت شده‌ها بر خلاف عدالت، انصاف و حق است

منوچهر متکی رئیس اجرایی شورای وحدت در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجماع با شورای وحدت و شورای ائتلاف وجود دارد، گفت: در عالم سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست و ما در حال حاضر شرایط را رصد می کنیم و البته در حال حاضر لیست مان را مستقل می بندیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فاصله کمتر از دو مانده به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: بنده فکر می کنم ظرف یک ماه آینده فضای متفاوتی را برای انتخابات پیش‌رو همگان شاهد خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اجماع با شورای وحدت و شورای ائتلاف وجود دارد، گفت: در عالم سیاست هیچ چیزی غیر ممکن نیست و ما در حال حاضر شرایط را رصد می کنیم ولی در حال حاضر لیست مان را مستقل می بندیم.

متکی درباره این که شورای وحدت چه زمانی از لیست انتخاباتی خود رونمایی خواهد کرد نیز گفت: شورای وحدت از هفته آینده روند بررسی بستن لیست را شروع خواهد کرد.

 رئیس اجرایی شورای وحدت در ادامه گفت: شهادت شرعی می دهم که برخی از رد صلاحیت شده ها بر خلاف عدالت، انصاف و حق است و اصلا اسم از کسی نمی خواهم ببرم و تاکید می کنم که برخی از رد صلاحیت ها این موضوع شامل آن ها شده است.

Share