برای نخستین بار؛

سپید ماکیان به مقام سوم رقابت‌های فوتسال کارگران کشور رسید

تیم سپید ماکیان که به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور داشت مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم سپید ماکیان که به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور حضور داشت مقام سوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

از زمان تشکیل فدراسیون کارگری کشور نخستین بار است که تیمی از استان گیلان به جمع ۳ تیم برتر رقابت‌های کارگران کشور راه پیدا می‌کند.

در پایان این رقابت‌ها که ۱۶ تیم از استان‌های مختلف حضور داشتند، تیم خوزستان قهرمان شد، تیم تهران به مقام دوم رسید و تیم سپید ماکیان به مقام سوم این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

تیم سپید ماکیان در این رقابت‌ها نماینده استان‌های اردبیل، لرستان، قزوین و کرمانشاه را شکست داد و مقابل تیم خوزستان تن به شکست داد.

حضور بسیاری از بازیکنان لیگ برتر فوتسال سبب شد سطح کیفی این رقابت‌ها نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر رود.

تیم سپید ماکیان که برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد با تکیه بر پرسنل توانمتد شرکت توانست به مقام ارزشمند سومی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مسابقات جهانی کارگری که خرداد ماه در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد اعزام می‌شود.

رقابت‌های فوتسال کارگران کشور از تاریخ ۲۴ دی ماه به همت هیات ورزش‌های کارگری گیلان و با همکاری شرکت سپیدماکیان در مجموعه کارگران سنگاچین بندرانزلی برگزار شد.

Share