به همراه جمعی از همکاران؛

دیدار مدیر مخابرات گیلان با مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات

در پی انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، مهندس حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه معاونین و مدیران ستادی خود با سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یدالله حسنی مدیر مخابرات منطقه گیلان به همراه جمعی از همکاران با سعید زاهدی مدیرکل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان دیدار و گفتگو نمودند.

زاهدی در دیدار با سرپرست مخابرات استان از نقش مخابرات در حوزه ارتباطات به عنوان یکی از قدیمی‌ترین دستگاه‌های ارتباطی تقدیر و مخابرات را ارتباطی ماندگار برشمرد که تاکنون خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه نموده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اظهار امیدواری کرد با رویکردهای جدید مخابرات و حمایت های مقام عالی وزارت شاهد ارائه و ارتقای خدمات جدید با رویکرد فناوری های نوین باشیم.

وی با اشاره به اهمیت نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه و پیشرفت جامعه، اظهار داشت: توسعه شبکه ارتباطی و استفاده مردم از اینترنت، روز به روز در حال گسترش است بطوریکه این فناوری با زندگی روزانه مردم گره خورده است و هر روز به تعداد استفاده کنندگان از این تکنولوژی و فناوری جدید ارتباطی افزوده می شود.

مدیر مخابرات منطقه گیلان با بیان اینکه کانال های ارتباطی و سیستم های مخابراتی، یکی از نیازهای ضروری همه آحاد جامعه در عصر حاضر است، افزود: امروزه اهالی دورافتاده ترین روستاها نیز برای برآورده کردن نیازهای خود درخواست استفاده از اینترنت و خطوط مخابراتی را داشته و ما نیز در راستای مشتری مداری و رضایت بیش از پیش همشهریان عزیز همچون گذشته با توان هر چه بیشتر در این عرصه گام برخواهیم داشت.

در این دیدار همچنین در خصوص لزوم گسترش بیش از پیش فیبر نوری در استان و رفع موانع و مشکلات پروژه تار بحث و گفتگو شد تا این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شده و تمام استان به صورت کامل تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرد.

گفتنی است معاون تجاری و امور مشتریان، معاون شبکه، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات، مدیرارتباطات سیار، مدیر فناوری اطلاعات، مدیریت دفتر مدیر منطقه و رئیس اداره روابط عمومی نیز در این دیدار مدیر مخابرات منطقه گیلان را همراهی میکردند.

Share