قیمت‌ها به صورت آنلاین و توسط مرکز بارگذاری می‌شود

دلیل افزایش قیمت نان در گیلان؛ قیمت‌گذاری توسط سامانه نانی‌نو انجام شد

رئیس اتحادیه نانوایان مرکز گیلان، در پاسخ به چرایی افزایش قیمت نان در استان، اظهار کرد: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی مرکز نسبت به متناسب‌سازی قیمت اقدام می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مردم گیلان از روز گذشته شاهد تغییر قیمت نان در واحدهای نانوایی بودند. مجید احمدی در گفتگوی خبری، درباره چرایی افزایش قیمت نان در گیلان، اظهار کرد: علی‌رغم افزایش هزینه‌های تولید طی دو سال گذشته برای واحدهای نانوایی و در راستای جبران بخشی از هزینه‌ها، هیچگونه افزایش قیمتی نداشتیم.

وی با اشاره به تحمیل هزینه‌های تولید بر نانوایی‌ها، تصریح کرد: استان گیلان همسو با سایر استان‌ها در راستای متناسب‌سازی قیمت نان در قالب کارگروه آرد و نان استان اقدام می‌کند.

رئیس اتحادیه نانوایان مرکز استان گیلان، با بیان اینکه قیمت‌گذاری توسط سامانه نانی‌نو انجام می‌شود، گفت: قیمت‌ها به صورت آنلاین و توسط مرکز بارگذاری می‌شود و برداشت‌ها سیستمی و با کمک دستگاه کارتخوان است.

احمدی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارگروه آرد و نان استان جهت متناسب‌سازی قیمت، ادامه داد: با اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قیمت نان را برای واحدهای نانوایی اعمال کردیم.

وی ۲۴ دی را آغاز ماه کاری تخصیص آرد دانست و بیان کرد: همزمان با تخصیص آرد ویژه ماه کاری جاری، قیمت‌های جدید نیز بارگذاری شده و استان دخالتی ندارد و بارگذاری قیمت از مرکز انجام می‌شود.

Share