در اطلاعیه ای اعلام شد

حمله موشکی سپاه به گروهک های تروریستی+ جزییات

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای خبر داد؛ موشک باران و انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه شب امشب خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز، متن اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

به آگاهی ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی می‌رساند با توکل به خداوند متعال و عنایات حضرت ولی عصر (عج ) در پاسخ به جنایات اخیر تروریستی دشمنان ایران اسلامی مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه در نیمه امشب با موشک‌های بالستیک سپاه مورد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

جزئیات این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه

اطلاعیه شماره ۲ سپاه پاسداران:

سپاه در پاسخ به جنایات اخیر گروهک‌های تروریستی ، در به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و راسک؛ محل های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر؛ به ویژه داعش، در سرزمین‌های اشغالی سوریه را شناسایی و آنها را با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم نمود.

سپاه پاسداران به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آنها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند. سایر اهداف منهدم شده اعلام خواهد شد.

 

Share