به مناسبت هفته رشت برگزار شد؛

حضور دهکده پروتئینی گردشگری دکتر خاکی در بزرگترین رویداد خوراک ایران+ گزارش تصویری

در رویداد خوراک ایران، دهکده گردشگری دکتر خاکی به عنوان کارآفرین برتر استان و واحد متفاوت گردشگری استان با ارایه انواع محصولات تولیدی لبنی اعم از دوغ و ماست و غذاهای متنوع محلی نیز حضور داشت و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دهکده گردشگری دکتر خاکی، ویژه برنامه شهر خلاق خوراک با عنوان ” گیله خوراک ” به مناسبت روز و هفته رشت با حضور ۵۰ رستوران از ۱۷ شهرستان استان با تلاش شهرداری رشت، شورای اسلامی رشت، همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری با حضور دکتر رحیم شوقی شهردار رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی رشت، اعضای شورا شهر رشت، خبرنگاران و میهمانان داخلی و خارجی در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

این رویداد خوراک با نمایش غذاها، دسرها و ترشی‌های محلی گیلان در ۲ بخش دانشجویی و با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز برپا شده است.

همچنین نمایشگاه ظروف سفالی مربوط به سه هزار سال قبل نیز در این نمایشگاه که به معرفی انواع ظروف سفالی قدیمی رشت و گیلان می‌پردازد در حاشیه فستیوال ملی خوراک رشت دایر شد.

در این رویداد، دهکده گردشگری دکتر خاکی به عنوان کارآفرین برتر استان و واحد متفاوت گردشگری استان با ارایه انواع محصولات تولیدی لبنی اعم از دوغ و ماست و غذاهای متنوع محلی نیز حضور داشت و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

Share