تفاوت یخچال x267 و x287 | پرفروش ترین های ال جی

در این مطلب در خدمت شما هستیم با مقایسه دو عدد از محبوب‌ترین یخچال‌های ال جی در بازار ایران.

بدون شک اگر از یک فروشنده لوازم خانگی بپرسید که در بین یخچال‌های ال جی پرفروش‌ترین‌ها کدامند، بدون وقفه مدل های X287 و X267 را بیان می‌کند.

این دو یخچال ساید بای ساید، هر دو دارای درب اینستاویو ، طراحی سه درب ، جنس مشابه ، طراحی یکسان ، موتور خنک کنندگی یکسان ، ظرفیت یکسان ، و امکانات کاملاً مشابه هستند. به همین دلیل به هنگام انتخاب بین این دو مدل مشتریان دچار سردرگمی می شوند. پس با ما همراه باشید تا با همدیگر تمامی تفاوت‌های این دو یخچال پر فروش را با همدیگر بررسی کنیم.

یخ‌های کروی شکل

یکی از جدید ترین قابلیت ها در دنیای یخچال های هوشمند، توانایی ایجاد یخ‌هایی به شکل کروی است. اگر به دنبال غافلگیر کردن مهمانان عزیز خود با یخ‌های کروی شکل هستید، بهتر است ال جی X267 را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که هر دو مدل اتصال به آب شهری را دارند و هر دو مدل دارای دستگاه آبریز و یخریز اتومات نیز هستند و تنها تفاوت در شکل یخ ها می باشد.

طراحی داخل یخچال

در طراحی داخلی یخچال X287 از کشوهای پلاستیکی استفاده شده است و امکان دریافت طراحی داخل استیل در هیچ کدام از رنگ بندی‌ها نیست. در حالی که در برخی از مدل‌های X267 طراحی داخل استیل نیز موجود است. و اما تفاوت دوم در طراحی داخلی به نفع X287 است به صورتی که بخش فریزر این مدل دارای ۴ طبقه اصلی و یخچال ال جی ایکس ۲۶۷ دارای سه طبقه اصلی است.

افزایش تعداد طبقات اصلی در بخش فریزر به طبقه بندی بهتر و بهینه‌سازی فضای فریزر کمک می‌کند. (در واقع  هر دو به مدل به دلیل طراحی ساید بای ساید، یخچال فریزر هستند)

قیمت مهم‌ترین فاکتور

با توجه به افزایش قیمت ارزها نسبت به قبل ، در بیشتر خریدهای مشتریان، قیمت اساسی‌ترین و مهم‌ترین فاکتور است. با توجه به شباهت‌های بسیار زیاد این دو مدل از برندی یکسان، ممکن است در نهایت قیمت تعیین کننده تصمیم شما در انتخاب کردن باشد.

که باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت یخچال ال جی X287 در رنگ بندی‌های مختلف همواره کمتر از یخچال ال جی X267 است و شما با پرداخت مبلغی کمتر امکاناتی کاملاً مشابه را دریافت خواهید کرد.

چرا باید میان این دو یخچال یکی را انتخاب کنید؟

چرا باید توجه تان را به دو مدل از یخچال فریزر های LG معطوف کنید و به دنبال باقی برند ها و یا حتی دیگر سری های ال جی نروید؟ این دو مذکور از سری ایکس برند ال جی دارای به روزترین امکانات هوشمند در سطحی جهانی هستند.از جمله این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درب لمسی اینستاویو
  •  کمپرسور خطی اینورتر
  • قابلیت Nature Fresh
  • قابلیت اتصال به آب شهری
  •  فیلتر UV Nano
  • فیلتر Hygiene Fresh
  • پنل تنظیمات مخفی
  • اتصال به اینترنت و اینترنت اشیاء
  • سیستم خنک کنندگی Multi Air Flow
  • فناوری  Metal Cooling
  • فناوری Door Cooling
  • و در نهایت یخ ساز های اتوماتیک

به علاوه سایز هر دو یخچال ۳۰ فوت می‌باشد که محبوب‌ترین سایز بازار است. هر دو مدل برای محیط های مختلف و فضا های بزرگ و کوچک مناسب هستند و شیک ترین طراحی را به منزل شما می دهند.

از کجا تهیه کنیم؟

جهت مشاهده قیمت این دو مدل همراه با ضمانت اصالت و گارانتی معتبر شرکتی با شرایط پرداخت درب منزل از فروشگاه خنک کالا بانه، روی لینک های زیر کلیک کنید:

هر دو یخچال همراه با ۲ سال گارانتی قطعات و پنج سال خدمات پس از فروش ارائه می شوند. همچنین جهت بسته شدن فاکتور شما کافیست یک مبلغ ناچیز به عنوان بیعانه پرداخت نمایید و باقی مبلغ را درب منزل بعد از تحویل تسویه کنید.

پس از دریافت کالا، یخچال خود را از تمامی زوایا و جهات بررسی کنید و پس از اطمینان از سلامت و اصالت صد در صدی کالا، هزینه یخچال را با باربر فروشگاه تسویه کنید.

Share