با موضوع استفاده از ظرفیت‌ها؛

بندرانزلی و تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند | مبادلات اداری، فرهنگی، علمی و پژوهشی

تفاهم‌نامه همکاری ۲ جانبه برای هم افزایی در زمینه‌هایی از جمله مبادلات اداری، فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، ورزشی و گردشگری مابین فرمانداران بندرانزلی و تبریز منعقد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تفاهم‌نامه همکاری ۲ جانبه با موضوع استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل بندرانزلی و تبریز توسط فرمانداران این شهرستان‌ها منعقد گردید.

محمد پورخوش سعادت، فرماندار شهرستان بندرانزلی که میزبان یونس فاتح فرماندار شهرستان تبریز بود با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های توسعه و پیشرفت نظام اسلامی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با بهره گیری از ظرفیت‌های مناطق کشور صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه در جهت تحقق برنامه‌های گام دوم انقلاب با توجه به مشترکات و تفاوت‌های فرهنگی ۲ منطقه جهت گسترش روابط برای هم‌افزایی منعقده شده که شامل مبادلات اداری، فرهنگی، علمی و پژوهشی، اقتصادی، ورزشی و گردشگری است.

یونس فاتح، فرماندار تبریز نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از حضور در شهرستان بندرانزلی، این دیدار را مایه امیدواری و گشایشی ۲ چندان برای تبادلات ۲ جانبه در همه زمینه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که با تبادل اطلاعات و هم افزایی در همه زمینه‌ها به خصوص تجارت و بازرگانی، تعاملات فی مابین افزایش یابد.

Share