عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست خبر داد؛

برگزاری نمایشگاه بین المللی شهر پایدار در کیش از ۲۵ لغایت ۲۸ دی ماه

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و دبیر دومین نمایشگاه بین المللی شهر از برگزاری این نمایشگاه در کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست و دبیر دومین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار از برگزاری دومین دوره این نمایشگاه از ۲۵ لغایت ۲۸ دی ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش خبر داد.

وی با بیان اینکه پایداری اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی شعار دومین نمایشگاه شهر پایدار می‌باشد خاطرنشان کرد: در این رویداد تخصصی بیش از ۳۰۰ شرکت کننده در محل دائمی نمایشگاه بین المللی جزیره کیش و در فضایی به متراژ ۲۰ هزار متربع دور هم جمع می‌شوند تا جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه مدیریت شهری به معرض نمایش بگذارند و با یکدیگر تبادل نظر کنند.

دبیر علمی دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، مدیریت شهری هوشمند، شهر هوشمند و سیستم‌های کنترل ترافیک و حمل و نقل هوشمند، توسعه اقتصاد ملی پایدار، صنایع و ساختمان‌های سبز و هوشمند، حمل و نقل هوشمند و سبز را از محورها و موضوعات اصلی این نمایشگاه دانست و افزود: برگزاری پنل‌ها و کارگاه‌های تخصصی با موضوعات مختلف و توسط اساتید خبره از دانشگاه‌های معتبر کشور از برنامه‌های ویژه این رویداد است.

قادری اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و مشاهده اخبار دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار به تارنمای شرکت ۴ فصل مجری رویداد به نشانی www.4faslco.com  یا نشانی تارنمای اختصاصی نمایشگاه www.iscex.ir مراجعه نمایند.

Share