سردار غیب پرور در یادواره شهدای لنگرود؛

با مشارکت بالا در انتخابات، مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه هر انتخابات یک رفراندوم در کشور است، گفت: دشمن همه عرصه‌ها و حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کند و بایستی با مشارکت بالا در انتخابات، مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار غلامحسین غیب پرور جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) امشب در یادواره ۶۴۰ شهید والامقام شهرستان لنگرود در مسجد جامع لنگرود با بیان اینکه موفقیت اسلام بدون مجاهدت در راه خدا میسر نیست، اظهار کرد: مستند این کلام سیره و روش پیامبران و ائمه اطهار است که در طول زندگانی خودشان، همه فکر و توان خود را برای مجاهدت در راه خدا گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان گفت کسی شهید شده ولی مقدمه شهید شدنش مجاهدت در راه خدا نبوده است، گفت: همه شهدا در دوران زندگی خود، تمام تمرکز خود را برای تلاش در راه خدا و کمک به مردم به کار گرفته بودند و خدا نیز آنان را خرید و شهیدشان کرد تا در پیشگاه خدا روزی بخورند.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه مردم در طول انقلاب همواره پای کار انقلاب اسلامی بودند، افزود: امام خمینی هنرش این بود که همه بشریت امروز را متوجه حق و توحید کرد و با خدا آشتی داد و این یکی از کارهایی بود که امام کرد و مردم نیز به آن باور داشتند که موجب شد که حکومت چند هزار ساله پادشاهی کنار برود.

غیب پرور با بیان اینکه مردم در اوایل انقلاب با وجود همه مشکلات و فشارهای دشمن، در مقابل همه عالم ایستادند و هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند، گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس دنبال درجه و رتبه و میز ریاست نبودند بلکه شهدا، سلوک و رفتارشان چیز دیگری بود که نهایت کارشان در دنیا، رستگاری و شهید شدن و روزی خوردن در پیشگاه خدا شد.

وی با بیان اینکه امام خامنه ای بعد از امام خمینی زعامت امت را به دست گرفت و مردم نیز مانند دوران امام خمینی پای کار رهبری امام خامنه ای ایستادند، افزود: در شرایط امروز جهان همه ما منتظر حضور امام زمان هستیم و این انقلاب می‌تواند زمینه‌ساز ظهور امام عصر باشد و بسیاری از تحولات آخرالزمانی نیز در این جغرافیا رخ می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه در مکتب شهیدان باید همواره به خود تذکر دهیم و این انقلاب فرعی بر یک اصل است و آن اصل، ظهور امام زمان است، تصریح کرد: همه انسان‌ها در زمان غیبت وظیفه‌ای دارند و برخی در عرصه جنگ سخت در محور مقاومت مانند دوران دفاع مقدس حاضر می‌شوند و برخی دیگر نیز در عرصه‌های دیگری از انقلاب اسلامی به مجاهدت در راه خدا می‌پردازند و هر کسی در یک مسیر و در راستای انقلاب و ظهور، نقش‌آفرینی می‌کنند.

غیب پرور با بیان اینکه هر عرصه‌ای که نیاز به کمک برای انقلاب باشد لاجرم همان عرصه مجاهدت در راه خدا است، گفت: انقلاب اسلامی دشمنان زیادی دارد چراکه معادلات آنان را در همه عرصه‌ها به هم ریخته و دشمن نیز تلاش می‌کند با روش‌های مختلف و ایجاد فتنه در کشور، انقلاب اسلامی را ریشه‌کن کند.

وی با بیان اینکه یکی از زایش‌های انقلاب اسلامی حاج قاسم سلیمانی است که منش او به یک مکتب تبدیل شده، افزود: خون شهید حق‌الناس است و پاسخ منطقی به پاسداشت خون شهید، دفاع از انقلاب اسلامی است‌.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امام علی (ع) با بیان اینکه هر انتخابات یک رفراندوم در کشور است، تصریح کرد: دشمن، همه عرصه‌ها و حضور مردم در انتخابات را رصد می‌کند تا بر اساس آن علیه کشور و مردم این سرزمین برنامه‌ریزی کنند و بایستی با مشارکت بالا در انتخابات، مجاهدت خود در راه خدا و انقلاب را به ثبت برسانیم.

غیب پرور با بیان اینکه عملکرد خوب مسؤولین نیز نوعی مجاهدت است، گفت: امان از کسی که مسؤولیتی بگیرد ولی نسبت به مردم بی‌تفاوت باشد و مردم از آنان رضایت نداشته باشند.

Share