علت اختلال در جایگاه سوخت تحت بررسی است

بانک ملت اختلال در سامانه‌های خود را تکذیب کرد | سالاری نسب: مراجع ذی صلاح باید نظر بدهند

بانک ملت با صدور اطلاعیه ای خبر منتشر شده در برخی رسانه ها با موضوع اختلال در سامانه های این بانک را تکذیب و تأکید کرد: تمامی سامانه های این بانک پایدار و در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، برخی رسانه‌ها با انتشار خبری نادرست، مدعی اختلال در سامانه‌های بانکداری این بانک شدند.

روابط عمومی بانک ملت، با رد صحت این مطلب تأکید کرد: تمامی سامانه‌های غیرحضوری این بانک و همچنین شعب در شرایط پایدار قرار دارد و در حال ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.

علت اختلال در جایگاه سوخت تحت بررسی است

«جعفر سالاری‌نسب» در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه صحبت‌های مطرح شده از سوی بنده مبنی بر ربط دادن درگاه بانک ملت به بروز اختلال در جایگاه‌های سوخت، اظهار کرد: سازمان پدافند غیرعامل در حال بررسی این موضوع است و نتیجه اعلام خواهد شد.

به گفته مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، اختلال ایجاد شده برطرف شده است و منشا و علت آن توسط شورای عالی فضای مجازی اعلام می‌شود.

سالاری نسب با تاکید بر اینکه شرکت ملی پخش نمی‌تواند در این حوزه اظهارنظر کند، گفت: در حال حاضر مشکل برطرف شده و مراجع ذی صلاح درباره علت آن اطلاع رسانی خواهند کرد.

Share