معصومی عازم زاگرب می شود

اعزام ۱۱ آزادکار ایران به کرواسی؛ امامی و قاسمپور در انتظار مبارزه با جردن باروز و اسنایدر

چهره‌های مطرح کشتی آزاد ایران در رقابت های رنکینگ کرواسی به میدان می‌روند و امیررضا معصومی نیز در ۱۲۵ کیلوگرم در این رقابت ها حضور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اتحادیه جهانی کشتی، لیست ورودی آزادکاران حاضر در تورنمنت رنکینگ کرواسی (۲۰ تا ۲۵ دیماه) را اعلام کرد که بر اساس این لیست، قرار است ۱۱ آزادکار ایران عازم این مسابقات شوند.

از میان چهره های شاخص کشتی ایران، رحمان عموزاد در ۶۵، یونس امامی در ۷۴، محمد نخودی در ۷۹، امیرعلی آذرپیرا و کامران قاسمپور در ۹۷ و امیررضا معصومی و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلوگرم، نمایندگان ایران در این مسابقات خواهند بود.

از میان چهره های مطرح کشتی جهان، توماس گیلمان آمریکایی در وزن ۵۷ کیلوگرم به میدان می رود، اردنبات مغول در ۶۱ کیلوگرم حضور دارد، وازگن توانیان ارمنی، بولکوادزه گرج، سباستین ریورا و عبدالله‌توپراک ترک حضور دارند.

اما در حساس‌ترین اوزان این رقابت‌ها در ۲ وزن المپیکی ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم، جردن باروز چهره مطرح کشتی جهان از آمریکا در وزن ۷۴ کیلوگرم به میدان می‌رود و مصاف احتمالی او با امامی از رقابت‌های جذاب این مسابقات خواهد بود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز کایل اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا نیزبه میدان می‌رود و مصاف احتمالی او با قاسمپور یا آذرپیرا نیز از رقابت‌های حساس این مسابقات خواهد بود. قاسمپور در جام جهانی آمریکا در اولین حضور خود در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل اسنایدر با نتیجه ۵ بر صفر تن به شکست داد.

همچنین در ۸۶ کیلوگرم و در غیاب حسن یزدانی، هادی وفایی به میدان می رود که زاهد والنسیا از آمریکا در این وزن به میدان خواهد رفت.

ترکیب تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های رنکینگ زاگرب کرواسی به شرح زیر است:

وزن ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد- عباس ابراهیم‌زاده

وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی – حسین ابوذری

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی- عبدالله شیخ‌اعظمی

وزن ۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور

وزن ۹۷ کیلوگرم: کامران قاسمپور – امیرعلی آذرپیرا

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع- امیررضا معصومی

Share