فردین معصومی با اشاره به استعفای پژمان درستکار؛

معصومی: با امیررضا در مورد انتقاد به چرخه برخورد می‌کنم | فکر رفتن را از سرش باید دور کند

دارنده ۲ مدال نقره و برنز سنگین وزن کشتی آزاد در پیکارهای قهرمانی جهان با اشاره به انتقاد فرزندش به چرخه انتخابی تیم ملی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم گفت: به طور قطع با او برخورد خواهم کرد چرا که انتقاد او درست نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایرنا، فردین معصومی روز چهارشنبه در خصوص استعفای پژمان درستکار اظهار داشت: با توجه به زمان چند ماهه تا المپیک پاریس، هر فردی چه پژمان درستکار و یا محسن کاوه باشد کار برای آنان سخت خواهد بود. کاوه مرد روزهای سخت و زندگی خود را وقف این ورزش کرده است. کشتی با توجه به مدال‌آوری خود همیشه در میادین جهانی و المپیک پرچم‌دار کاروان ایران بوده و به عنوان ورزش ملی کشورمان، مردم همیشه با برد ملی‌پوشان خوشحال و با باخت آنان ناراحت می‌شوند.

وی همچنین به عملکرد سرمربی مستعفی تیم ملی نیز پاسخ داد و گفت: درستکار طی این چند سال، زحمت خودش را برای موفقیت کشتی به کار بست امیدوارم هرجایی است نیز موفق باشد. باتوجه به رفتن او از تیم ملی، خودش باید پاسخگوی نقاط ضعف و قوتش باشد و مردم باید به عملکرد او نمره بدهند.

دارنده مدال نقره پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۰۹ هرنینگ دانمارک ادامه داد: علیرضا دبیر نیز از جنس کشتی و من نیز شاگرد کاوه در تیم ملی بوده‌ام و در کنار او نیز روزهای خوب و بدی را در کنار سرمربی جدید تیم ملی داشتم. در خصوص حضورم در کادر فنی، تاکنون با من صحبتی نشده است.

معصومی همچنین در خصوص چرخه انتخابی تیم ملی و انتقاد فرزندش، توضیح داد: چرخه تیم ملی نقاط قوت و ضعف دارد، به هر حال صلاح کادر فنی چنین بود. با توجه به اینکه اشراف کافی به‌آن ندارم و به طور قطع چنین موضوعی در تمام دنیا وجود ندارد چرا که در هر وزن ۳ تا ۴ مدعی آماده در ایران حضور دارند، باید به قانون و چرخه انتخابی تیم ملی بیشتر توجه کرد، برخی جوانان انتقاداتی به این موضوع دارند ولی این انتقاد درست نیست و باید کار و زندگی خود را محو کشتی‌گرفتن کنند. امیررضا نیز در این خصوص انتقاداتی را داشته است که به طورقطع با آن نیز برخورد خواهم کرد.

وی همچنین در خصوص پیشنهاد جمهوری آذربایجان برای به خدمت گرفتن امیررضا برای این کشور افزود: این پیشنهادات همیشه برای هر کشتی‌گیری وجود دارد و امیررضا نیز نفر اول یا آخر ورزش ایران نیست و به طور قطع فدراسیون چنین پیشنهادی را قبول نخواهد کرد. به او گفتم فکر رفتن را از سرت دور کن و تمریناتت را در بالاترین سطح ادامه بده چرا که سه سال‌آینده به طور قطع ملی‌پوش تیم ملی خواهی شد.

Share