۵ نکته مهم انتخاب باربری در مازندران

یکی از بهترین و کاربلدترین شرکت‌های باربری مازندران را به شما معرفی می‌کنیم تا خیالتان بابت جابه‌جایی کالاهایتان حسابی راحت شود.

باربری در مازندران

 

یکی از دغدغه‌های مهم هنگام اسباب‌کشی و جابه‌جایی کالاها، حفظ ایمنی آن‌ها در حمل‌ونقل و سالم‌رساندن بار به مقصد است. برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی باید چند نکته را در انتخاب باربری در نظر بگیرید تا کالاها بدون دردسر راهی مکان موردنظرتان شوند.

در این نوشته ما می‌خواهیم تمام نکاتی را که برای یک باربری مطمئن و ایمن به آن نیاز دارید، برایتان شرح دهیم. همچنین در ادامه یکی از بهترین و کاربلدترین شرکت‌های باربری مازندران را به شما معرفی می‌کنیم تا خیالتان بابت جابه‌جایی کالاهایتان حسابی راحت شود. پس تا پایان همراه ما باشید.

نکات مهم در انتخاب باربری

تعدد باربری در مازندران یا هر استان دیگری نباید شما را وسوسه کند تا عجولانه تصمیم بگیرید و اسباب و اثاثیه خود را به امان خدا رها کنید. چند نکته مهم برای انتخاب باربری وجود دارد که اگر آن‌ها را مدنظر قرار دهید، نه‌تنها کالاهایتان سالم و سلامت به مقصد می‌رسند؛ بلکه شما نیز دچار اضطراب و تنش نخواهید شد. در ادامه این نکات مهم را برایتان آورده‌ایم.

۱- هزینه حمل‌ونقل

اولین و شاید مهم‌ترین عامل مهم در انتخاب باربری، هزینه حمل‌ونقل و نوع قیمت‌گذاری شرکت‌های باربری است. برای آن که انتخاب درستی داشته باشید بهتر است هر سؤالی که در این زمینه دارید را شفاف و بدون رودربایستی از شرکت موردنظرتان بپرسید. با این کار تمام جوانب ماجرا دست‌تان خواهد آمد و در آینده به ‌دلیل هزینه گزافی که صرف کردید، خود را سرزنش نمی‌کنید.

ازآنجاکه قیمت باربری مازندران یا شهرهای دیگر به عوامل مختلفی بستگی دارد، حتماً به جزئیات توجه کنید و سر مبلغ مشخص با شرکت به توافق برسید. برای مثال قبل از هماهنگی نهایی، تعداد طبقات، فاصله مبدأ تا مقصد و نوع کالاها را مشخص کنید و از هزینه‌های اضافی مطلع شوید.

البته توجه کنید که برخی از باربری‌های حرفه‌ای پول کیفیت خوب خدمات خود را می‌گیرند؛ بنابراین سعی کنید منصفانه قیمت‌های شرکت‌های مختلف را مقایسه کنید و باتوجه‌به نوع خدمات، بهترین باربری را انتخاب کنید.

۲- برخورداری از مجوز و بیمه

نکته مهم دیگر که برای انتخاب باربری نباید آن را از قلم بیندازید، داشتن مجوز و بیمه شرکت باربری است. هرگز از شرکتی که مجوز و بیمه ندارد برای حمل‌ونقل اسباب و وسایل خود استفاده نکنید؛ زیرا عاقبت کار را نمی‌دانید و باتوجه‌به حساسیت اسباب‌کشی یک دغدغه جدید به دغدغه‌های قبلی شما اضافه خواهد شد.

اگرچه بیمه کالاها خدمتی اضافی و اختیاری است، اما همه ما می‌دانیم که حادثه همیشه در کمین است؛ بنابراین برای آن که سلامت وسایل خود را تضمین کنید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام عقد قراردادتان، بیمه‌نامه رسمی و معتبر شرکت باربری را نیز دریافت کنید.

همچنین فراموش نکنید که قرارداد ارائه خدمات را به‌دقت مطالعه کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل با شرکت باربری به اختلاف نخورید. شما باید بهترین باربری مازندران را انتخاب کنید و مسئولیت صفر تا صد حمل‌ونقل کالاها را به آن‌ها بسپارید؛ پس در این مورد حتماً از مدارک و اسناد موجود سرسری نگذرید تا انتقال کالاها از مبدأ به مقصد در نهایت ظرافت و دقت انجام شود.

۳- تنوع و ظرفیت بار ماشین‌های حمل‌ونقل باربری

از دیگر نکات مهم در انتخاب باربری مازندران، توجه به ماشین‌های حمل بار است. آیا شرکتی که انتخاب کردید از پس حمل کالاهای سنگین برمی‌آید یا ظرفیت‌های مختلف برای حمل کالاها را تأمین می‌کند؟

برای مثال اگر شما قصد جابه‌جایی چند قلم کالای ریز و کوچک را دارید، انتخاب تریلی که هزینه حمل‌ونقل بیشتری دارد، منطقی نیست. به همین دلیل یک شرکت باربری تمام‌عیار باید خودروهای متنوعی داشته باشد تا بسته به نوع بار و میزان مسافت، بهترین خودرو را در اختیارتان قرار دهد.

برای آن که تجربه مثبتی در این مورد داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا میزان بار خود را تا حدودی تخمین بزنید. با این کار شما دید نسبی به شرکت باربری می‌دهید تا ماشین مناسب و میزان خدمه موردنیاز را برایتان تأمین کند. کم یا زیادبودن پرسنل و همچنین بزرگ یا کوچک‌بودن ماشین باربری هم در زمان بارگیری و تخلیه بار و هم در هزینه شما اثرگذار است.

۴- کیفیت حمل‌ونقل و پایبندی به زمان‌بندی

هیچ‌گاه در انتخاب باربری مناسب، کیفیت را فدای قیمت نکنید؛ زیرا اگر خدای‌ناکرده خسارتی به بار وارد شود، جبران خسارت هزینه هنگفتی روی دست‌تان می‌گذارد؛ بنابراین سعی کنید شرکتی را انتخاب کنید که در کیفیت و زمان‌بندی حرف اول را بزند و از پرسنل کاردرست و آموزش‌دیده کمک بگیرد.

گاهی ممکن است زمان‌بندی برای شما حساسیت ویژه‌ای داشته باشد و با بدقولی باربری‌ها، تمام برنامه‌ریزی‌های شما تحت‌تأثیر قرار بگیرید. به همین دلیل حتماً از دوستان و آشنایان درباره باربری موردنظرتان نظرسنجی کنید و از تجربه مشتریان قبلی استفاده کنید.

برای آگاهی از کیفیت خدمات حمل‌ونقل باربری در مازندران یا شرکت‌های دیگر کشور چند راه پیش رویتان است. شما می‌توانید از در و همسایه درباره این شرکت‌ها پرس‌وجو کنید و تجربیات مثبت یا منفی آن‌ها را سرلوحه تصمیم‌گیری خود قرار دهید. همچنین می‌توانید به سایت یا صفحه شرکت باربری در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید و نظرات آنلاین مشتریان قبلی را بررسی کنید.

۵- خدمات خاص شرکت‌های باربری

امروزه باربری همچون گذشته تنها به حمل‌ونقل کالاها از جایی به‌جای دیگر محدود نمی‌شود؛ بلکه شرکت‌های باربری خدمات مختلفی ارائه می‌دهند. ازاین‌رو نکته مهم دیگر در انتخاب باربری، توجه به خدمات خاص شرکت‌ها است.

اگر می‌خواهید باربری بسته‌بندی، برچسب‌زنی، تخلیه اموال و انبارداری را نیز به عهده بگیرد، حتماً در ابتدای کار این موضوعات را با شرکت در میان بگذارید؛ زیرا این خدمات توسط همه شرکت‌ها ارائه نمی‌شود و جزء خدمات خاصی است که برخی از باربری‌ها آن‌ها را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

دریافت خدمات از شرکت باربری بارتازان

حال که با ویژگی‌های یک شرکت تمام‌وکمال در باربری آشنا شدید، در این بخش می‌خواهیم یکی از بهترین شرکت‌های باربری مازندران را به شما معرفی کنیم. بارتازان از باربری‌های باسابقه در مازندران است که بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در امر حمل‌ونقل کالاها و باربری در شهرهای مختلف مازندران دارد.

باربری در بابلسر، ساری، بابل، آمل، قائم‌شهر، جویبار و نور با انواع خودروهای باری مانند نیسان‌، ایسوزو و تریلی توسط این شرکت صورت می‌گیرد. بارتازان در هر ساعتی از شبانه‌روز برای حمل‌ونقل هر نوع کالایی در خدمت مشتریان است و با قیمت و کیفیت مناسب خود در این سال‌ها توانسته رضایت مشتریانش را جلب کند.

این شرکت باربری مازندران انتظارات شما از یک باربری امن و ایمن را برآورده می‌کند و با تجهیزات و افراد متخصصی که در اختیار دارد، کالاهای شما را سالم به مقصد می‌رساند. بارتازان حتی در حمل‌ونقل و باربری در شهرهای کوچک و شلوغ مانند بابلسر نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده است و نامش نشان اعتماد و اطمینان در مازندران است.

برای دریافت خدمات و بسته‌بندی و جابه‌جایی کالاهای مسکونی، اداری، تجاری و بارهای سنگین تنها کافی است به وب‌سایت بارتازان به آدرس https://bartazan.com مراجعه کنید. همچنین شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۱۷۴۳۱۲۰۶ تماس بگیرید و هر سؤالی داشتید با کارشناسان ما در میان بگذارید. ما ۲۴ ساعته در خدمت شما عزیزان هستیم و دراسرع‌وقت برای حمل‌ونقل کالاهایتان خود را به شما می‌رسانیم.

 

Share