هواشناسی گیلان اعلام کرد؛

پیش بینی وزش باد جنوبی تا اواسط هفته در گیلان

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی در استان گفت: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها تا اواسط هفته برای این استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد دادرس، مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و فعالیت تناوبی جریانات جنوبی تا اواسط هفته در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به نفوذ جریانات جنوبی در استان گفت: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها تا اواسط هفته در استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: آسمانی صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، پدیده مه یا هوای مه آلود در برخی نقاط جلگه‌ای طی ساعات شب و صبح مورد انتظار است.

دادرس ادامه داد: از بعد از ظهر سه شنبه با نفوذ سامانه کم و بیش ناپایدار، ضمن کاهش دما شرایط برای افزایش ابر و مه آلود شدن هوا، وزش باد در برخی مناطق بارندگی و احتمال رعد و برق تا اواخر هفته مهیا خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت‌های دریانوردی اضافه کرد: شرایط صید پره از اواخر وقت سه شنبه تا ظهر چهارشنبه نا مناسب بوده و برای صید کیلکا نیز سه شنبه و چهارشنبه نا مناسب است.

Share