میزان جمع‌آوری با جمعیت شهر همخوانی ندارد

عذرخواهی شهردار خمام از مردم؛ بخش زیادی از زباله‌ها به شرکت کودآلی منتقل شد

شهردار خمام با اشاره به دپوی موقت زباله‌ها در سایت خواچکین طی سال‌های متمادی و انتقال بخش عمده‌ای از آن به شرکت کود آلی، عنوان کرد: از بابت مشکلات این‌سایت از مردم خمام، به‌خصوص اهالی محدوده خواچکین عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ابوالحسن سیمایی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه به‌عنوان مدیریت شهری از دپوی زباله ناراضی بوده و امیدواریم بتوانیم درب سایت زباله شهرداری را در آینده ببندیم، تصریح کرد: میزان زباله جمع‌آوری‌ شده با جمعیت شهر خمام همخوانی نداشته و تنها زباله‌هایی‌ که از حاشیه‌های شهر جمع‌آوری می‌گردد روزانه بین ۱۰ الی ۱۵ تن می‌باشد.

وی با اشاره ساماندهی و بهبود وضعیت سایت مذکور و انتقال بخش زیادی از زباله‌ها طی چندروز اخیر به شرکت کودآلی، گفت: مکاتباتی با استانداری برای دریافت اعتبار و همچنین با فرمانداری برای دریافت خودرو داشته‌ایم، که زباله‌های قدیمی از این‌سایت جمع‌آوری و به کود آلی منتقل گردند.

این‌ مسوول با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان برای تفکیک زباله از مبدا، از تفکیک حدود ۵ تن زباله در روز توسط یک مرکز پردازش خبر داد که پیگیری برای احداث آن درجریان است.

Share