در راستای اجرای نهضت آسفالت طرح میثاق صورت گرفت؛

روکش آسفالت خیابان‌های مسکن مهر رشت

امید اکبری، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت اظهار کرد: روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر مسکن مهر رشت در راستای اجرای نهضت آسفالت طرح میثاق با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و منطقه پنج شهری در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر مسکن مهر رشت در راستای اجرای نهضت آسفالت طرح میثاق با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و منطقه پنج شهری در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری رشت با اشاره به اینکه مقدار ۶۰ هزار تن آسفالت طی هشت ماهه سال جاری توسط کارخانه آسفالت شهرداری تولید شده است، اظهار کرد: برای روکش آسفالت معابر و خیابان‌های مناطق پنجگانه شهری بیش از ۲۶ هزار و ۶۰۶ تن آسفالت بین این مناطق توزیع شده است.

امید اکبری به اختصاص بیش از ۴ هزار و ۱۴۸ تن آسفالت به منطقه یک شهر رشت در هشت ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: طی مدت مذکور مقدار بیش از ۲ هزار و ۹۳۹ تن آسفالت به منطقه دو، بیش از ۷ هزار و ۸۱ تن به منطقه سه، بیش از ۸ هزار و ۸۹۴ تن به منطقه چهار و بیش از ۳ هزار و ۵۴۲ تن آسفالت به منطقه پنج شهر رشت اختصاص داده شده است.

Share