همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر؛

آغاز عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام مسکن مهر رشت

عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام مسکن مهر با حضور جمعی از مسئولان امروز شنبه سوم خرداد آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام مسکن مهر با حضور شهردار رشت و سایر مسئولان مرتبط آغاز شد.

شهردار کلانشهر رشت در مراسم ساخت المان شهدای مسکن مهر، ضمن پاسداشت روز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: قرار است المانی به مناسبت حضور مهمان گرانقدری که با نام شهدای گمنام در این منطقه آرمیده‌اند، ساخته شود.

ناصر حاج‌محمدی گفت: این مهم، هم برای شهدای گمنام منطقه مسکن مهر و هم بوستان ملت به همت شهرداری و فرمانداری در هئیت امنای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام‌ انجام می‌شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش ها و پیگیری های تنها بانوی شورای شهر رشت برای پروژه ساخت این یادمان ها افزود: نتیجه این پیگیری‌ها منجر به آغاز عملیات ساخت این پروژه شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت نیز در این مراسم، از آغاز ساخت المان شهدای گمنام به عنوان یکی از پروژه های نیمه تمام سال گذشته یاد کرد و از همکاری مسئولان مرتبط در این امر قدردانی کرد.

فاطمه شیرزاد با بیان اینکه این پروژه به همت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت انجام می‌شود، ادامه داد: شهردار رشت این ماموریت خطیر را به فرزند شهیدی که امروز ریاست این سازمان را برعهده دارد گذاشته است.

وی تسریع بر اجرای پروژه را از این مسئول خواستار شد و تاکید کرد: عملیات ساخت پروژه المان شهدای گمنام باید تا پایان شهریورماه امسال به پایان برسد.

در این آیین علاوه بر شهردار رشت و دیگر مسئولان عرصه مدیریت شهری، رمضانپور رئیس کمیسیون توسعه عمران، عاقل منش و علیپور از اعضای شورا، پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و بایرامی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان نیز حضور داشتند.

Share