مدیر مخابرات منطقه گیلان خبر داد؛

آغاز اجرای کابل کشی خاکی فیبرنوری از مرکز روستایی شیخ محله به لیفشاگرد

مدیر مخابرات منطقه گیلان از اجرای کابلکشی خاکی فیبرنوری مسیر روستایی مرکز مخابراتی شیخ محله به لیفشاگرد از توابع شهرستان صومعه سرا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهندس حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی مطلوب به روستاها، عملیات اجرایی کابلکشی خاکی فیبرنوری مسیر مرکز روستای شیخ محله به لیفشاگرد از توابع شهرستان صومعه سرا انجام شد.

وی افزود: این عملیات با حفاری ۲۹۰۰ متر کابلکشی فیبرنوری از روستای شیخ محله و حذف کابل های هوایی و جمع آوری تیرهای فلزیی که پیش ازاین به علت سرقت کابلهای هوایی ارتباط مشترکین تلفن ثابت و اینترنت این روستاها قطع شده بود انجام گرفت.

مدیرمخابرات منطقه گیلان یادآور شد: با اجرای این طرح، در نتیجه مرکز ۲۰۰۰ شماره ای شیخ محله از نظر اینترنت مشترکین پهنای باند بهتری دارد.

مهندس حسنی در ادامه گفت: با اجرای پروژه فوق ارتباط چهار روستای سادات محله ، شیخ محله ، سیاه درویشان و کله سر برقرار شده و مشترکین چهار روستا از نظر ارتباط هیچ مشکلی ندارند.

مدیر مخابرات منطقه گیلان در پایان با تقدیر و تشکر از تلاش های بی دریغ معاون شبکه و رئیس و همکاران فنی اداره مخابرات شهرستان صومعه سرا گفت: انشالله با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در مسیر رشد شرکت ودر راستای توسعه وخدمت رسانی گام های مثبتی برداریم.

 

 

 

Share