در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد؛

دو سال انتظار برای دریافت یک خط تلفن در لشت‌نشاء | شرکت مخابرات ناتوان از انجام یک کار ساده

یکی از روستاییان، روستای بالاگفشه بخش لشت‌نشاء در شهرستان رشت گفت: از سال ۹۷ برای دریافت یک خط تلفن اقدام کرده‌ام اما هنوز مخابرات لشت‌نشاء این خط تلفن را به بنده اختصاص نداده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکی از روستاییان، روستای بالاگفشه بخش لشت‌نشاء در شهرستان رشت در گفتگو با دیارمیرزا از داستان عجیب خود برای دریافت یک خط تلفن پرده برداشت.

وی با بیان اینکه از سال ۹۷ برای دریافت یک خط تلفن اقدام کرده‌ام اما هنوز مخابرات لشت‌نشاء این خط تلفن را به بنده اختصاص نداده است، اظهار کرد: در تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۳ بابت دریافت یک خط تلفن ثابت تقاضای خودم رو به مخابرات لشت‌نشاء دادم.

این روستانشین ادامه داد: پس از ۳ روز از مخابرات آمدند و از موقعیت منزل بازدید کرده و رفتند. تا خرداد ۹۸ صبر کردم اما متأسفانه خبری نشد و سپس به اداره مخابرات لشت‌نشاء مراجعه کردم، گفتند می‌اییم بازدید و ۳ روز بعد آمدند و گفتند یکبار دیگر برو دفتر پیشخوان و مجددا ثبت‌نام کن و من بازهم این کار را انجام دادم.

وی که یک بازنشسته فرهنگی است، افزود: پس از ثبت‌نام مجدد در دفتر پیشخوان روستای بالاگفشه مدتی خبری نشد تا اینکه مراجعه کردم و به بنده گفتند که سیم نداریم و مدتی هست که مخابرات استان به ما سیم اختصاص نداده است! اخیرا مجددا پی‌گیری کردم که گفتند برای سومین بار بروید دفتر پیشخوان ثبت‌نام کنید، بار دیگر در دفتر پیشخوان ثبت نام کردم که کد پیگیری هر سه بار ثبت‌نام نیز موجود است اما پس از ثبت‌نام باز هم به اداره مخابرات لشت‌نشاء مراجعه کردم، گفتند هنوز هم استان به ما سیم نداده است و فکر می‌کنیم که برای مخابرات صرفه اقتصادی ندارد تا برای شما یک خط تلفن اختصاص دهد.

این مخاطب دیارمیرزا همچنین ادامه داد: علاوه بر بنده یکی دیگر از همسایه‌های ما نیز این مشکل را دارد که او نیز پس از پیگیری‌های زیاد پاسخ درستی از مخابرات لشت‌نشاء نگرفت. همچنین برای دریافت خط تلفن از نماینده مردم رشت در مجلس نیز نامه گرفتم که مخابرات لشت‌نشاء گفت از ما کاری برنمی‌آید شما باید به اداره‌کل مراجعه نمی‌آید و ما همچنان در انتظار یک خط تلفن هستیم!

وی در پایان با بیان اینکه با توجه به اینکه مسوولین بارها بر افزایش امکانات روستاها جهت جلوگیری از مهاجرات روستاییان به شهرها تأکید کرده‌اند، یادآور شد: در عصر انفجار اطلاعات، آیا یک روستایی در مرکز استان گیلان باید دو سال در انتظار یک خط تلفن باشد!؟

Share