فرمانده دوران دفاع مقدس؛

آرزوی تصرف نیل تا فرات رژیم صهیونیستی بر باد رفت | جز کودک‌کشی، کاری از صهیونیست برنمی‌آید

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی تصرف نیل تا فرات بود اما امروز در تمام جنگ‌ها شکست خورده است، گفت: دشمن می‌خواست خاورمیانه را تحت سلطه خود قرار دهد و اقتصادی بزرگ داشته باشد اما همه آرزوهایشان بر باد رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی استاد حسینی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در مراسم ششمین سالگرد شهید مدافع حرم علیرضا نظری در مسجد امام خمینی (ره) شهرک انصاری رودسر با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه شرارت‌های دشمنان به راه خود ادامه می‌دهد، اظهار کرد: هیچ توقعی از دشمنان جز دشمنی نداریم اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پرچمداری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه داده و مرعوب دشمنان نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند که در پرتو تعالیم اسلام، امام و انقلاب، مسیر حق را پیدا کرده و ایستادگی می‌کنند، افزود: تا زمانی که فرهنگ شهادت در کشور ما وجود دارد دشمن قادر نخواهد بود بر ما پیروز شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس معقتد است که انقلاب اسلامی ایران تداوم حماسه کربلاست که با قوت دنبال این مسیر را دنبال می‌کند و موجب اثرگذاری در کشورهای غربی و غیراسلامی شده و به همین دلیل است که دشمنان تلاش می‌کنند تا جلوی این حرکت توفنده نظام را بگیرند.

استادحسینی با بیان اینکه در طول تاریخ، جبهه حق برابر باطل جنگیده است، افزود: امروز مظهر جبهه باطل، آمریکای جنایتکار و رژیم خونخوار صهیونیست است و ملت‌های مظلوم و مستضعف، جبهه حق هستند و افتخار ما این است که در جبهه حق هستیم.

به گفته وی، در طول ۱۰۰ سال گذشته هر جنایتی که در جهان اتفاق افتاده زیر سر آمریکا بوده که بیش از ۱۰۰ جنگ علیه ملت‌های مستضعف از سوی آمریکا بوده و امروز که رژیم جنایتکار و جعلی اسرائیل علیه ملت فلسطین در حال جنگ است سردمدارش شیطان بزرگ آمریکا است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه مردم فلسطین بیش از ۷۵ سال است که زیر چکمه صهیونیست‌ها له شده‌اند و بیش از ۱۳۵ هزار شهید از قبل این جنگ تقدیم اسلام کرده اند، گفت: امروز از ۱۵ هزار شهیدی که داده‌اند دو سوم آن کودکان و زنان بیگناه هستند.

استاد حسینی با بیان اینکه دشمن از رویارویی با جوانان فلسطین هراس دارد، تصریح کرد: امروز وضعیت ما با دشمن یک وضعیت عملیاتی است اما یک فرصت استثنایی می‌باشد، زمانی آمریکا در داخل کشورش برای ما خط نشان می‌کشید که به علت بعد مسافت دست ما به آن نمی‌رسید اما امروز در منطقه در ۳۵ پایگاه برای ضربه زدن به آن در دسترس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن ما یک دشمن فرسوده به لحاظ روانی، نظامی و اقتصادی است، افزود: دشمنان ما مدعی بودند که دنیا را کنترل می‌کنند اما در مقابل یک ملت کوچک، یک گروه سازمان یافته آمدند که بیش از ۴۵ روز درحال جنگ بوده و زن و کودک را شهید می‌کنند اما هیچ دستاوردی نداشته و امروز آنان از حزب الله پس گردنی خورده‌اند چون روحیه ایستادگی، مقاومت و بسیجی بر مردم غزه حاکم است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مدعی تصرف نیل تا فرات بود اما امروز در تمام جنگ‌ها شکست خورده است، گفت: دشمن می‌خواست خاورمیانه را تحت سلطه خود قرار دهد و اقتصادی بزرگ داشته باشد اما همه آرزوهایشان بر باد رفته و لیبرال دموکراسی به چالش کشیده شده و حقوق بشری وجود ندارد و امروز جز کودک‌کشی، کاری از صهیونیست برنمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه شهید نظری، شهید حق بین و شهید حاج قاسم سلیمانی اگر بین ما بودند همانطور که به حمایت از مردم بی‌دفاع سوریه رفتند برای دفاع از مردم مظلوم غزه می‌شتافتند، افزود: یک روز دشمن ما را تهدید می‌کرد اما امروز قدرت توان تهدید از آن گرفته شده و امروز بچه‌های یمن، حزب الله و فلسطین، آمریکا را می‌کوبند.

استادحسینی با بیان اینکه امروز ایران در دنیا قدرتمند شده است، تصریح کرد: امروز بزرگترین قدرت پهبادی دست جمهوری اسلامی است که باید به خودمان ببالیم و دفاع از مظلوم از شیوه امام علی (ع) است که وظیفه داریم از مردم بی‌دفاع غزه دفاع کنیم.

عکس: ابوالفضل شکری

Share