تکرار تجمع شهروندان در محل آتش سوزی

آتش سوزی سه باب مغازه در بلوار امام رضا رشت مهار شد+ تصاویر

رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش از یکباب مغازه با کاربری فروش ابزار و یراق آغاز شد افزود: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال و نیز پشت بام‌های بهم پیوسته آتش در همان لحظات اولیه سریعا پیشروی و گسترش داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  حادثه آتش سوزی در چند باب مغازه با کاربری‌هایی شامل مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال به  ساعت ۱۳:۰۷ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

سریعا ۸ خودروی اطفایی و آبرسان بهمراه ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد از ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل آتش سوزی اعزام شدند.

شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه آتش از یکباب مغازه با کاربری فروش ابزار و یراق آغاز شد افزود: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال و سریع الاشتعال و نیز پشت بام‌های بهم پیوسته آتش در همان لحظات اولیه سریعا پیشروی و گسترش داشت.

وی با تاکید بر اینکه شعله‌های آتش در مسیر رسیدن تیم‌های عملیات قابل مشاهده بود و این ناشی از شدت آتش سوزی  بوده است، گفت: سریعا با توجه به ایمن‌سازی محل نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش سوزی اقدام شد.

مومنی علت آتش سوزی را در دست بررسی دانست و گفت: در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید و سه باب مغازه با کاربری فروشگاه ابزار و یراق (کانون آتش) تعویض روغنی و قفل‌سازی دچار آسیب و خسارت شد.

این عملیات بالغ بر ۲ ساعت به طول انجامید و تیم عملیاتی آتش نشانان پس از پاکسازی و ایمن‌سازی محل حادثه به ایستگاه‌های مربوطه بازگشتند.

Share