کاشت ناخن در پردیس تهران در سالن زیبایی بورگ شهر جدید پردیس

ما در این مطلب بهترین ناخن کار شهر پردیس تهران در فازهای ۱۱ – ۸ – ۴ – ۳ – ۲ – ۱ را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

افرادی که علاقمند به دنیای ناخن هستند بی شک به دنبال بهترین ناخن کار در پردیس تهران هستند چه در فاز ۲ و ۱ باشد یا در فاز ۱۱ و فاز ۸ پردیس باشد. اما به دلیل وجود سالن های زیبایی فراوان در شهر جدید پردیس و فعالیت بسیاری از افراد در این رشته، انتخاب بهترین ناخن کاردر فاز ۱۱ پردیس ، کاری دشوار شده است. اینکه بهترین سالن کاشت ناخن در پردیس vip کیست؟ و کدام سالن زیبایی در شهر پردیس تهران بهترین ناخنکاران را دارد سوالی است که بیشتر افراد به دنبال پاسخ این سوال هستند و جواب دادن به آن سخت است.

بهترین کاشت ناخن در پردیس تهران

بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان گرامی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبلیدینگ ابرو و تاتو ابرو , هاشور ابرو و فیبروز را نام برد. دقت داشته باشید که قیمت بالای برخی از سالن ها به معنای بهترین بودن نیست، باید تحقیقات لازم را انجام دهید. بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران، ضمن اینکه از مواد با کیفیت و کادر با تجربه و حرفه ای برای خدمات خود استفاده می کند، از قیمت مناسبی برخوردار است. اگر شما نیز به زیبایی خود اهمیت می دهید و به دنبال بهترین سالن برای خدمات باکیفیت هستید، با بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران از طریق شماره های موجود در آگهی در تماس باشید.

مدیریت هنگامه رویین تن شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵

اینستاگرام سالن بورگ @borgsalon

آدرس سایت www.borg.salon

برای کسانی که ناخن‌های شکننده و ضعیفی دارند یا فرصت کافی برای رسیدگی به ناخن‌هایشان را ندارند، انجام خدماتی مثل کاشت ناخن و ژلیش ناخن می‌تواند بدون آسیب زدن به ناخن و بدون درد، زیبایی آن‌ها را دوچندان کند. در این صفحه می توانید بهترین سالن های آرایشی ناخن را با بیشترین تخفیف پیدا کنید.

قیمت و هزینه کاشت ناخن در پردیس تهران

هزینه خدمات ناخن بسته به نوع سالن و منطقه آن و همینطور نوع خدماتی که انجام می‌شود متفاوت است. قیمت کاشت ناخن و این که چه نوع کاشتی انجام می‌شود و ژل ناخن باهم متفاوت است. به طور مثال هزینه کاشت ناخن در پردیس تهران معمولی به طور میانگین بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است که این مقدار با تخفیف‌هایی که لحاظ می‌شود ممکن است به نصف کاهش پیدا کند. همچنین هزینه ترمیم ناخن بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان است که بازهم با استفاده از کد تخفیف ناخن در تخفیفان به مقدار کمتری می‌رسد. میانگین هزینه ژلیش ناخن هم بین ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان متغیر است که به همراه تخفیف ممکن است به ۴۰ هزار تومان نیز برسد.

ممکن است قیمت و هزینه خدمات در مراکز نقاط مختلف تهران نیز کمی متفاوت باشد.به عنوان مثال تعرفه خدمات یک ناخن کار غرب یا شرق تهران با توجه به درخواست و تعداد مشتری ها ممکن است متفاوت باشد.

خدمات کاشت ناخن در سالن زیبایی بورگ شهر پردیس

مراکز کاشت ناخن در پردیس تهران اغلب به ارائه این خدمات مشغول اند:

کاشت ناخن قالبی در پردیس: در این روش بدون سوهان و تمیز کردن ناخن، ناخن مصنوعی روی ناخن شما چسب می خورد.

کاشت ناخن ژله ای در پردیس تهران : در این روش تیپ به ناخن شما چسبانده شده و بعد با چند بار ژل زدن محکم و زیبا می شود. این روش به خاطر تنوع رنگی که دارد محبوب است و روی ناخن های صدفی خیلی می نشیند.

کاشت ناخن پودری در تهران: در این روش تیپ به ناخن چسبیده و سوهان کشیده می شود.

کاشت ناخن نمازی در پردیس تهران: در این روش ناخن برای مدتی کوتاه تر بر ناخن شما کاشته می شود و شما می توانید برای مهمانی ها از آن استفاده کنید و برای مدتی طولانی درگیر نخواهید بود.

کاشت ناخن پا در پردیس تهران: این شیوه به خاطر اینکه رشد ناخن های پا زیاد نیست به ترمیم چندانی نیاز ندارد.

در دنیای ناخن کاری افرادی مشهوری وجود دارند که جزو برترین ها هستند از جمله:

تونی کره ای

لئون روسی

سلنا ریدن سوئدی

جما لامبرت انگلیسی

نونی تورس آمریکایی

خدمات ناخن شامل مانیکور، پدیکور و… است که بسیار تخصصی می باشد. خدمات کاشت ناخن برای کسانی به کاشت ناخن علاقه مند هستند، باید به ظرافت و زیبایی تمام و بدون نقص انجام شود. نکته مهم دیگر در ارائه خدمات ناخن امنیت کار است. یک ناخن کار خوب باید خدمات ناخن را به همراه سلامتی به مشتریان ارائه بدهد و ضرورت انتخاب یک ناخن کار خوب رعایت کردن سلامتی و آسیب نرساندن به صدف ناخن و انگشتان مشتری است. ناخن کار ناشی ممکن است به صدف ناخن شما آسیب بزند. پس باید در انتخاب ناخن کار دقت کنید. شما برای انجام خدمات کاشت ناخن می توانید به مرکز کاشت ناخن یا بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران که خدمات ناخن را ارائه می دهند، مراجعه کنید و از خدمات آن ها بهره مند شوید.

شناسایی ناخن کار خوب در فاز ۱۱ و ۸ پردیس تهران

اگر در جستجوی بهترین ناخن کار در پردیس تهران هستید با اسم های زیادی مواجه می شوید و از دوستان و آشنایان خود بپرسید که کار کدام ناخن کار خوب است؟ اما با این روش نمی توان به طور قطعی ناخن کار خوب پیدا کرد، با توجه به اینکه در تهران ناخن کاران زیادی فعالیت می کنند و تعداد فراوانی دارند هر ناخن کار خوب در یک رشته مهارت خاصی دارد از کاشت به روز گرفته تا طراحی و دیزاین های خاص .

برای انتخاب بهترین ناخن کار بهتر است در ابتدا نمونه کارهای او را مشاهده کنید، بی شک کسی که مدعی حرفه ای بودن کار خود است باید بیش از صد نمونه کار مختلف داشته باشد. پس با این روند بسیار از ناخن کاران کنار خواهند رفت. بعد از مشاهده ی نمونه کار، در مرحله بعد می توانید از رضایت مشتریان و نحوه کار او اطلاعات کسب کنید. بعد از مطمئنن شدن از این مرحله می توانید برای دیدن کار از نزدیک، اوضاع کار را بررسی کنید تا به طور قطعی ناخن کار خوب و حرفه ای خود را پیدا کنید.

ویژگی های یک ناخن کار خوب در فاز ۱۱ پردیس

  • برخورد خوب با مشتری
  • وقت شناس بودن
  • به روز بودن ناخن کار
  • آشنایی با ابزار آلات جدید
  • داشتن خلاقیت و ایده جدید

ما در این مطلب بهترین ناخن کار شهر پردیس تهران در فازهای ۱۱ – ۸ – ۴ – ۳ – ۲ – ۱ را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم تا از بین آن ها ناخن کار مد نظر خود را انتخاب کنید. اگر شما هم در این زمینه تجربه و سوالی دارید در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

Share