پیشرفته ترین دزدگیر منزل چیست و چه مزایایی دارد؟

شما می‌توانید با خواندن این متن، با دقت و اطمینان بهتری نسبت به خرید دزدگیر منزل برای محل کار یا منزل خود اقدام کنید.

انتخاب یک دزدگیر منزل حرفه ای و پیشرفته میتواند شما و داراییتان را از چنگال سارقین دور نگه دارد و امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد.اما پیشرفته ترین دزدگیر منزل چیست و چه مزایایی دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا ۴ دزدگیر پیشرفته خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم.

با افزایش جمعیت و شهرنشین شدن ، ناامنی گسترش پیدا کرده است. این امر باعث نگرانی افراد شده و آنها را در فکر برده است که چگونه می‌توانند از خود و اموالشان محافظت کنند. یکی از مناسب‌ترین راهکارها برای مقابله با این ناامنی‌ها استفاده از انواع دزدگیر منزل می باشد.اما همه دزدگیرها مناسب نیستند و نمی‌توانند به خوبی راه حلی برای این مشکل باشند. پس برای اینکه بتوانید با خیال راحت امنیت را برای خود و منزلتان به دست یک دزدگیر بسپارید نیاز به شناخت پیشرفته‌ترین دزدگیر منزل دارید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با چند برند معتبر و پرکاربرد آشنا کنیم تا کار انتخاب و تهیه را برای شما عزیزان آسان کنیم .

عوامل متعددی وجود دارد که یک دزدگیر خانه را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند بنابراین هر چقدر امکانات و مزایای یک دستگاه بالاتر باشد در کنار آن برندی معتبر داشته باشد آن دزدگیر پیشرفته محسوب می‌گردد. دزدگیرهای اولیه که از سالیان قدیم تولید شده بودند تنها مناسب ایجاد ترس در سارق بودند زیرا بدون هیچ گونه اطلاع رسانی به مالک فقط با پخش صدای آژیر در محل باعث ترس در سارق و با خبر کردن همسایه‌های نزدیک محل نصب می‌شدند.یکی از شرکت های خوب و حرفه ای در زمینه نصب و فروش دزدگیر منزل کلینیک دزدگیر است که در ایران بسیار معتبر میباشد.

دزدگیر منزل سیمکارتی، یک نیاز اساسی

اما با گذشت زمان و تغییر نیاز متقاضیان و درخواست آنان برای مطلع شدن از وضعیت به وجود آمده، دزدگیرهای منزل پیشرفته‌تر شدند و در نهایت به دزدگیرهای مجهز به سیم کارت و خط تلفن شهری بدل شده‌اند. پس اولین مشخصه یک دزدگیر منزل پیشرفته سیم کارتی بودن آن می‌باشد .اما برندهای مختلف از کشورهای مختلف دزدگیرهای سیم کارتی تولید کردند که همه آنها کیفیت و کارایی مورد نظر را ندارند و قابل اعتماد نیستند.

جای نگرانی نیست ما می‌خواهیم در اینجا شما را با برندهای معتبر آشنا کنیم و خصوصیات و قابلیت آنها را بازگو کنیم و شما می‌توانید با خواندن این متن، با دقت و اطمینان بهتری نسبت به خرید دزدگیر منزل برای محل کار یا منزل خود اقدام کنید.

دزدگیر پارادکس

دزدگیر منزل پیشرفته پارادوکس کانادا

این برند  محصول کشور کانادا است ، تنوع تولیدی در این برند بسیار بالا می باشد. اما پیشرفته‌ترین مدل آن که در بازار ایران وجود دارد سری ماژلان است. این دزدگیر ترکیبی از امنیت ،ارتباط بیسیم، نصب آسان و ویژگی‌های جذاب برای مشتریان می‌باشد. از این محصول در اماکن حساس که نیاز به تدابیر امنیتی شدید دارد استفاده می‌شود مانند بانک، موزه، مراکز نظامی و مراکز دولتی.

این مدل به صورت سیم کارتی می‌باشد و قابلیت نصب دو سیم کارت با ذخیره‌سازی حدود ۱۲۰ شماره تلفن را دارد
این مدل دزدگیر ۶۴ زون دارد که می‌توان ۶۴ عدد سنسور مختلف مانند مگنت، شوک، چشمی، دتکتور را به آن متصل کرد و گزارش  تک به تک آن سنسورها را با شماره زون دریافت کرد و حتی از راه دور و نزدیک با اپلیکیشن بر روی تک به تک آنها نظارت و مدیریت داشت. این دزدگیر همچنین دارای مزایای کی پد بیسیم با ویژگی حالت live mode  است که امکان دریافت تصویری زنده از حالت و موقعیت زون‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

دزدگیر فایروال

دزدگیر منزل فایروال
فایروال یک برند خوشنام در ایران است که از ساده‌ترین تا پیشرفته‌ترین مدل‌ها را بر اساس نیاز و بودجه متقاضیان تولید و عرضه می‌کند. پیشرفته‌ترین مدل این برند F10 فایروال می‌باشد. سیم کارت داخل دستگاه وظیفه اطلاع رسانی از طریق تماس و پیام را به مخاطبین دارد و اپلیکیشن اندروید و ios آن نیز برای مدیریت دستگاه از هر کجای ایران بدون نیاز به اینترنت می‌باشد.

این پنل مرکزی دارای هشت زون باسیم و بیسیم است که انواع سنسورهای سیم‌دار و بیسیم را پشتیبانی می‌کند و تا ۸ عدد سنسور را به صورت مستقیم می‌توان مدیریت کرد و گزارش‌های مجزای آن را به حسب شماره زون یا نام سنسور دریافت کرد. این هشت زون  قابلیت پارتیشن‌بندی و کنترل چهار بخش به صورت مستقل را دارد و می‌توان هر زون را به ۵ حالت مختلف نرمال ،تاخیری، ۲۴ ساعته، دینگ دانگ،مخفی…تنظیم کرد.

از مزایای این مدل دزدگیر فایروال F10 دارای ۷ رله جهت روشن,خاموش کردن لوازم برقی توسط پیامک و اپلیکیشن می‌باشد. نصب و راه‌اندازی دستگاه به سادگی امکان‌پذیر است زیرا دارای صفحه نمایش, سخنگو و منوی فارسی است  که هر کاربری بتواند به راحتی آن را نصب و تغیرات تنظیمات را مشاهده کند.از گزارش‌های کاربردی پنل  فایروال گزارش اتمام شارژ باتری یا ضعیف شدن آن و قطع برق شهری و خط تلفن ثابت است.

دزدگیر منزل سایلکس
از دیگر پیشرفته‌ترین دزدگیرهای منزل ایرانی می‌باشد که جدیدترین مدل آن SG8q است که به کمک سیم کارت و تولید صدای آژیر برقراری تماس و پیامک کار می‌کند .این پنل یک نمایشگر ال سی دی دارد که کلیه تنظیمات را از روی آن می‌توان مشاهده کرد. ریموت کنترل‌های استفاده شده در این مدل به صورت هاپینگ کد است که با کپی نشدن آنها سطح امنیت را در محل نصب بالا می‌برد.

پنل SG8Q  سایلکس دارای ۵ رله برای کنترل لوازم برقی است که به کمک سیم کشی از پنل تا پریز وسیله برقی مد نظر با پیامک و اپلیکیشن می‌توانید آن لوازم را خاموش و روشن کنید.

دزدگیر کلاسیک

دزدگیر منزل کلاسیک

این دزدگیر منزل با وجود جدا بودن پنل مرکزی از تلفن کننده آن به دلیل قابلیت‌های بالا و کیفیت در قطعات و کارایی جز پیشرفته‌ترین دزدگیر منزل به حساب می‌آید. جدیدترین مدل آن پنل Z4 کلاسیک با تلفن کننده سیم کارتی و تلفن شهری G1 است. این پنل مرکزی کلیه گزارش‌های قطع برق شهری، قطع سیم بلندگو و سنسورها ،استعلام وضعیت دستگاه را از طریق پیامک ارائه می‌ دهد و امکان کنترل سیستم از طریق پیامک و اپلیکیشن را دارا است.

دزدگیر z4  کلاسیک چهارزونه می‌باشد که انواع سنسورها قابلیت اتصال به این زون‌ها را دارند و از قابلیت ویژه این دستگاه امکان ست کردن ۱۵ عدد چشمی بیسیم و ۱۵ ریموت کنترل است که هم سنسورها و هم ریموت‌ها قابلیت آدرس دهی دارند سیستم رمزگذاری دزدگیر منزل کلاسیک ۶۴ بیتی است که احتمال هک شدن آن را کاهش می‌دهد.

Share