چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد

سرگردانی داماشی‎ها به دلیل شرایط پرواز به گچساران؛ وقتی هواپیما نیست!

پسران شهر باران دوشنبه با یک‌دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و در‌حالی‌که عازم فرودگاه بودند و ۲ ساعت مانده به پرواز خبر رسید که پرواز «تهران-شیراز» نیز به دلیل نقص فنی در بال سمت راست لغو شده است!‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود.

به دلیل عدم پرواز مستقیم به گچساران، باشگاه داماش گیلان با تدارک پروازی اختصاصی (چارتر) قصد عزیمت به گچساران را داشت ولی در واپسین ساعات روز یکشنبه دوازدهم آذرماه، از سوی مسؤولین ایر لاین به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به‌ دلیل مشکل «سوختگیری هواپیما در فرودگاه گچساران» امکان پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود نداشته و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد.

به هر تقدیر، داماشی‌ها به پیشنهاد مسئولین ایرلاین مسیر دیگری برای عزیمت به گچساران را انتخاب کردند؛ سفر زمینی با یک‌دستگاه اتوبوس از رشت به تهران و سپس پرواز اختصاصی (چارتر) از تهران به شیراز و نهایتا سفر زمینی از شیراز به گچساران تنها راه باقی‌مانده برای داماش بود.

پسران شهر باران دوشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ با یک‌دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و در‌حالی‌که عازم فرودگاه بودند و ۲ ساعت مانده به پرواز خبر رسید که پرواز «تهران-شیراز» نیز به دلیل نقص فنی در بال سمت راست لغو شده است!‌

مع‌ذلک کاروان تیم فوتبال داماش گیلان پس از چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد نتوانستند پرواز جایگزینی برای عزیمت به شیراز پیدا کنند. همچنین امکان رفتن تیم داماش با اتوبوس به گچساران نیز با توجه به بعد مسافت و تایم کم برای رسیدن به این شهر وجود نداشته و بالاجبار داماشی‌ها تا لحظه نگارش خبر در فرودگاه مهرآباد سرگردان می‌باشند.

بایستی دید با توجه به شرایط غیرقابل پیش بینی و عدم امکان پرواز مستقیم به گچساران و یا شهر های اطراف، دیدار داماش مقابل نفت و گاز گچساران به تعویق خواهد افتاد؟

Share