در ستون دیگه‌چه‌خبر؟

کنایه روزنامه دولت به نشست انتخاباتی اصولگرایان؛ جمنا و شانا به مبنا تبدیل شد

حداد عادل که همچنان ریاست ائتلاف اصولگرایان را برعهده دارد، خطاب به شرکت‌کنندگان این همایش توصیه کرد: «فعالیت سیاسی نباید محدود به ایام انتخابات باشد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه ایران در ستون “دیگه‌چه‌خبر؟” خود نوشت:

خبر اول اینکه، ائتلاف اصولگرایان در جدیدترین کنش انتخاباتی خود اقدام به برگزاری همایشی ۴ هزار نفری در حرم مطهر امام خمینی (ره) کرد. محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و غلامعلی حدادعادل به عنوان رهبران این ائتلاف در این نشست حضور داشتند. رئیس مجلس طی سخنان در جمع شرکت‌کنندگان این مراسم تأکید کرد که «باید سهم‌خواهی را حرام بدانیم. کسانی باید به مجلس راه یابند که دغدغه و توان حل مسأله را داشته باشند زیرا کشور نیازمند تحول است.»

حداد عادل نیز که همچنان ریاست ائتلاف اصولگرایان را برعهده دارد، خطاب به شرکت‌کنندگان این همایش توصیه کرد: «فعالیت سیاسی نباید محدود به ایام انتخابات باشد.»

اصولگرایان که در انتخابات ۹۴ مجلس خود را «جمنا» (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) و در انتخابات ۹۸ «شانا» (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) نامیده بودند، در همایش اخیر نیز از نام جدید خود رونمایی کردند. اصولگرایان قرار است در انتخابات پیش روی مجلس تحت عنوان «مبنا» (مجمع بیداری نیروهای انقلاب) فعالیت کنند. گفتنی است، «شفافیت آرای نمایندگان» از مهم‌ترین وعده‌هایی بود که جریان اصولگرا علی‌رغم پیروزی حداکثری در انتخابات اخیر مجلس، تاکنون نتوانسته است آن را محقق کند.

Share