پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان به مناسبت آغاز هفته پدافند غیرعامل

محمد تقی مهدیزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد تقی مهدیزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

پیشرفت و توسعه هر کشوری در گرو حفظ میراث‏ها، دستاوردها و ساخته‏‌های مادی و معنوی است که حاصل دانش و تلاش مردم آن کشور است، پدافند و یا دفاع در مقابل حمله بیگانگان هنگامی که شکل غیرمسلحانه و غیرنظامی به خود می‌‏گیرد ابعاد وسیعی پیدا کرده و ایجاب می‏‌کند که همه مردم یک جامعه با یک سازماندهی منسجم و پایدار برای این امر متحد شوند.

پدافند غیرعامل نه تنها آماده‏‌سازی کشور برای دفاع در مقابل حمله نظامی است بلکه بیش از آن حمله فرهنگی و اقتصادی، علمی و سیاسی را در بر می‌گیرد، زیرا این نوع از حمله دشمن پنهان‌‏تر و کارسازتر است. از این رو شایسته است تا با هوشیاری و بصیرت بیشتری انجام و با حساسیت در خصوص آن اطلاع رسانی شود.

مقام معظم رهبری در این مورد می فرماید: اگر محافظت غیر نظامی (پدافند غیرعامل) نباشد تمامی دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی، علمی و سیاسی به سرعت به هدر می‌رود. ایشان ضرورت استمرار این آمادگی دفاعی را چنین بیان می‌کند: پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود برای همیشه، نه برای یک مقطع خاص.

شرکت توزیع نیروی برق گیلان به عنوان یکی از فعالان عرصه پدافند غیرعامل در استان بر این باور است که با استحکام بخشیدن به بنیان‏‌های صنعتی و تولیدی کشور، می‌تواند نقش مهمی در پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی داشته و به عنوان عضوی از صنعت برق کشور، از آسیب‌‏پذیری کشور در برابر تکان‏ها و شوک‏های اقتصادی دشمنان جلوگیری نماید.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، پیروزی و سربلندی همه مسئولان و دست اندکاران این جبهه حساس و مهم را برای ایفای نقش موثرتر در حراست از کشور و دستاوردهای مادی و معنوی آن از خداوند منان خواستارم.

محمد تقی مهدیزاده

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان

Share