مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد؛

استاندارد کردن شبکه های آسیب دیده و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده برق

دیدار نوروزی و نشست صمیمی جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به میزبانی این شرکت صورت پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جبار کوچکی نژاد، نماینده مردم رشت و خمام ضمن تشکر از فعالیت های توزیع برق گیلان اظهار داشت: اهمیت برق و جایگاه آن در زندگی امروزی، حساسیت و اهمیت خدمت رسانی در این عرصه را دوچندان می کند.

وی ضمن بررسی برخی درخواست ها در حوزه انتخابی خود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی تمام مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جلب رضایت مردم و خداوند متعال است و خدمت رسانی به مردم فرصتی با ارزش برای نیل به این اهداف ارزشمند می باشد.

مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق استان نیز در این نشست بیان داشت: امیدواریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام مهار تورم و رشد تولید مزین شده است بتوانیم با توجه با ظرفیت های موجود در شاخص های مدون و معین شده این شرکت گام های اساسی و تاثیرگذار برای جلب رضایت مشترکین برداریم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: پروژهای متعددی در سطح استان در دست اجرا داریم که امیدواریم با تلاش کارکنان، همکاری و همدلی مسئولین و همراهی مردم شریف استان به خوبی مورد اجرا و بهره برداری قرار گیرد.

وی در انتها افزود: بمنظور جلوگیری از تلفات برق در شبکه توزیع، بازسازی و استاندارد کردن شبکه های آسیب دیده و اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده و جایگزینی آنها با کابل خودنگهدار از اولویتهای بسیار مهم این شرکت در سال جدید می باشد و با پیگیری لازم انشاالله پس از تامین اعتبار از سوی شرکت توانیر و منابع استانی اجرای آنها در دستور کار شرکت قرار می گیرد.

Share