فضایی که اداره کل پست گیلان فراهم کرد؛

فراهم‌سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین در گیلان

با هدف توسعه تجارت الکترونیک، قرارداد همکاری فی مابین پست استان گیلان و شرکت صنایع غذایی گیلتاز به امضاء رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن بازدید از کارخانه صنایع غذایی گیلتاز واقع در شهرستان لنگرود با اسماعیل فدایی مدیر عامل این صنایع غذایی دیدار و گفتگو کرد.

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای تجارت الکترونیک و وجود محصولات متنوع بومی و استراتژیک در استان، مهمترین اقدامات پست گیلان را در یکساله اخیر فراهم‌سازی بستر تجارت الکترونیک در جهت توسعه فروش آنلاین محصولات و تولیدات فروشندگان خرد و کلان در استان دانست و اضافه کرد: پست گیلان با ایجاد نقش حمایتی به منظور پشتیبانی از لجستیک ارسال محصولات به خارج از استان در صدد تسهیل و توسعه اقتصاد دیجیتال در استان است.

وی با اشاره به نقش پست در کاهش هزینه‌های حمل و نقل و به تبع آن کاهش قیمت تمام شده محصول، پست را حلقه واسط تولید کننده و مصرف کننده دانست و بر لزوم توسعه همکاری با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تآکید کرد.

در پایان این نشست قرار داد همکاری با شرکت صنایع غذایی گیلتاز در حوزه تجارت الکترونیک و ارائه وب سرویس به منظور ارسال انبوه محصولات تولیدی شامل انواع چای، برنج و محصولات فرآوری برنج به مشتریان و جامعه هدف و همچنین همکاری در زمینه پست مستقیم و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی شرکت ملی پست به امضاء رسید.

Share