شمع‌هایی که به یاد جانباختگان حادثه لنگرود روشن شد

مردم لنگرود با حضور در کنار مرکز ترک اعتیادی که در لنگرود دچار آتش‌سوزی شد به یاد درگذشتگان این مرکز شمع روشن کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حوالی ساعت پنج صبح جمعه ۱۲ آبان بود که آتشی در دل مرکز ترک اعتیادی در شهرستان لنگرود در استان گیلان افتاد و جان عده‌ای از مبتلایان به بیماری اعتیاد را گرفت. افرادی که آمده بودند در مرکز ترک اعتیادی به نام «گام اول رهایی» تا رها شوند از این دام اما در دام اعتیاد گرفتار شدند.

آدم‌هایی که رفته بودند نخستین گام‌هایشان را برای رهایی از چنگالِ ویروسی به نام اعتیاد بردارند. آدم‌هایی که هرکدامشان یک پدر، یک همسر و یا یک پسر بودند اما آتشی به جانشان افتاد و ۳۲ نفری پر کشیدند به سمت رهایی.

چندین نفر از آنان نیز به شدت دچار سوختگی شدند و هنوز روی تخت بیمارستان‌ها هستند. به حدی در آتش‌سوزی آسیب دیدند که حتی عزیزانشان نیز پس از این واقعه ناگوار نتوانستند چهره آنان را تشخیص دهند.

شب گذشته چندین نفر از لنگرودی‌های عزادار در کنار این کمپ سوخته گرد هم آمدند و به یاد درگذشتگان و سوختگان این واقعه ناگوار شمعی روشن کردند و بر در و دیوار این ساختمانِ سوخته شده گل‌هایی آویختند و یاد درگذشتگانشان را گرامی داشتند.

حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ساعت ۵:۳۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۲ آبان ماه رخ داد که متأسفانه در این حادثه دلخراش ۳۲ نفر از افراد جان باختند و ۱۷ نفر دیگر مجروح شدند.

Share