دریافت پول به بهانه اخذ گواهینامه بدون نیاز به سیر مراحل قانونی

دستگیری مامور پلیس راهور قلابی در آستارا با ۱۴ شاکی!

رییس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری مامور پلیس راهور قلابی در آستارا خبر داد و گفت: متهم تحت بازداشت بوده و تحقیقات مقدماتی پرونده در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان از دستگیری مامور پلیس راهور قلابی در آستارا خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان در توضیح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شخصی که با جعل عنوان پلیس راهور و به بهانه “اخذ گواهینامه بدون نیاز به سیرمراحل قانونی” اقدام به گرفتن پول از آنها نموده است، پس از صدور دستورات لازم از سوی دادستان عمومی و انقلاب آستارا، پرونده در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اخذ اظهارات ۱۴ شاکی و شناسایی و دستگیری متهم ۴۴ ساله، وی در تحقیقات اولیه به دریافت وجه نقد به میزان ۴۰۰ میلیون تومان اعتراف کرده است.

رییس شورای قضایی استان تصریح کرد: متهم تحت بازداشت بوده و تحقیقات مقدماتی پرونده در حال انجام است.

وی با بیان اینکه هرگونه جعل عنوان طبق قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و پیگرد قانونی دارد افزود: دستگاه قضا در چنین مواردی جهت حفظ حقوق عامه و عدم سوءاستفاده از عناوین دولتی با متخلفین برخورد قاطع قضایی خواهد کرد.

Share