با تلاش فدراسیون کشتی؛

حسن یزدانی، زارع و میرزازاده کارمند بانک شدند

سه چهره شاخص کشتی ایران در مراسمی رسما به استخدام یکی از بانک های دولتی درآمدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم اعلام استخدام رسمی حسن یزدانی، چهره شاخص کشتی ایران به همراه امیرحسین زارع و امین میرزازاده، دو طلایی کشتی ایران در رقابتهای جهانی صربستان در بانک ملی با حضور مدیرعامل این بانک و علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.
علیرضا دبیر در این مراسم، گفت: قبل از جهانی صربستان در جلسه ای که داشتیم تصمیمات خوبی گرفته شد. قرار است حسن یزدانی به همراه امیرحسین زارع و امین میرزازاده به استخدام بانک ملی دربیایند. همانطور که ما کار یاد گرفتیم این بچه ها هم پیش شما و تیمتان می آیند تا کار یاد بگیرند. بچه های دیگر ما هم در ارگان های دیگر استخدام شدند و از شما تشکر می کنم.
رییس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: قرار شد در بخش کشتی پایه و توسعه در کل کشور با این بانک یک کار اساسی انجام دهیم. قرار شد کمیته ای تشکیل شود و در بحث کشتی پایه همکاری داشته باشیم. چون رده های نونهالان و نوجوانان برای ما مهم هستند خودم در این کمیته حضور دارم. جمعیت کشتی طبق سند توسعه و کمک شما باید در ۴ سال آینده به بالای یک میلیون نفر برسد.
وی افزود: نزدیک ۸۲ درصد مدال های کشور را کشتی گرفته و در همین بازی های آسیایی از رده سیزدهم با مدال های کشتی به رده هفتم آمدیم. امیدوارم این همکاری برای فدراسیون های دیگر و دیگر ارگان ها الگو شود تا هر چه بیشتر باعث بالا رفتن پرچم کشور شود.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل این بانک نیز در این مراسم، خاطرنشان کرد: از امکانات و شرایط کشتی و قهرمانانمان واقعا لذت بردم. همه ما به این عزیزان افتخار می کنیم. تلاش و زحمات شما قابل تقدیر است و همه ملت ایران قدردان این زحمات هستند. با پیشنهادی که آقای دبیر داشتند موجب شد در این جلسه حاضر شویم و با کمال افتخار اعلام می کنیم قرار است میزبان شما در این بانک باشیم. از قهرمانان ملی کشور حمایت می کنیم. علاقمند هستیم در راستای وظایف اجتماعی مان از کشتی پایه حمایت جدی داشته باشیم و با این تفاهم نامه بتوانیم حمایت متمرکزی را از همه رده های کشتی کشور داشته باشیم. خیلی از بدخواهان کشور دوست ندارند قهرمانان ما موفق باشند اما امیدوارم کما فی السابق در میادین جهانی و المپیک بدرخشید.
در ادامه این مراسم نیز هدایای ویژه ای به حسن یزدانی، امیرحسین زارع و امین میرزازاده اهدا شد.

Share