انواع شیشه دوجداره را از آریا ساز و کار بخرید

شیشه دوجداره در انواع متفاوتی تولید می شود از این رو در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند.

آیا می‌دانستید استفاده از شیشه‌های دوجداره یکی از بهترین راه‌ها برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و هزینه‌های گرمایش و سرمایش است؟ شیشه‌های دوجداره با داشتن دو لایه شیشه و فضای هوا مابین آنها، از انتقال حرارت جلوگیری کرده و باعث نگهداری دما در فضای داخلی می‌شوند.

شرکت آریا ساز و کار با بهره‌گیری از دانش فنی روز و مواد اولیه باکیفیت، انواع شیشه دوجداره را با بهترین قیمت تولید و عرضه می‌کند.  محصولات درب و پنجره ساز و کار علاوه بر کیفیت عالی و زیبایی، از لحاظ استحکام و مقاومت نیز در سطح بسیار بالایی قرار دارند. این شرکت با داشتن تیم متخصص و خدمات پس از فروش گسترده، همواره سعی در ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان دارد. برای سفارش محصولات مورد نظر خود به وبسایت آریا ساز و کار مراجعه کنید و شیشه دوجداره مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت بخرید.

دسته بندی شیشه دوجداره بر چه اساسی است

شیشه دوجداره در انواع متفاوتی تولید می شود از این رو در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. در نتیجه این سوال پیش می آید که دسته بندی شیشه دوجداره بر چه اساسی است؟ در واقع دسته بندی شیشه دوجداره بر اساس نوع، رنگ، سایز، ضخامت و … انجام می شود و هر فرد متناسب با نیاز خود می تواند بهترین مدل آن را خریداری و مورد استفاده قرار دهد.

 شیشه دوجداره مزایای بسیاری مانند کاهش اتلاف انرژی، افزایش ایمنی، زیبایی، دوام، نظافت آسان، کاهش آلودگی، قابلیت بازیافت و … دارد از این رو محبوبیت ویژه ای پیدا کرده و به وفور برای درب و پنجره مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد با این تفاسیر آشنایی با دسته بندی این محصولات بسیار حائز اهمیت است. به طور کلی از چسباندن موازی دو یا چند لایه شیشه به هم شیشه دوجداره ایجاد می شود از این رو با توجه به نوع شیشه ای که استفاده می شود نیز می توان این محصولات را دسته بندی کرد. برندهای معتبر بسیاری وجود دارند که انواع شیشه دوجداره را با کیفیت بالا تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند از این رو توصیه می شود برای خرید این محصولات به فروشگاه های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایید و براساس نیاز خود بهترین مدل شیشه دوجداره را خریداری کنید.

انواع شیشه دوجداره

با توجه به تنوع بالای شیشه های دوجداره بهتر است با انواع این محصولات آشنایی داشته باشید و با در نظر گرفتن خصوصیات آن ها بهترین نوع آن را خریداری نمایید. با این تفاسیر در زیر به معرفی برخی از انواع شیشه دوجداره می پردازیم.

  1. شیشه دوجداره سکوریت: این نوع شیشه دوجداره طی فرآیند خاصی و با دمای بالایی تولید می شود علاوه بر این عملیات خنک سازی آن سرعت زیادی دارد. شیشه سکوریت مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد از این رو برای مواقعی که به ایمنی بالا نیاز است از آن استفاده می شود.
  2. شیشه دوجداره لمینت: در وسط دو لایه شیشه یک لایه ژله ای وجود دارد که مقاومت شیشه را افزایش می دهد. در واقع طراحی این نوع شیشه دوجداره به گونه ای است که هنگام خورد شدن شیشه پخش نمی شود و خورده شیشه ها به داخل ماده ژله ای ریخته می شوند.
  3. شیشه دوجداره سند بلاست: این نوع شیشه دوجداره با فرآیند سندبلاست تولید می شود که به وسیله آب و ماسه روی شیشه طرح های زیبا و ماتی ایجاد می کنند.
  4. شیشه دوجداره مشجر: این نوع شیشه به گونه ای طراحی شده است که اجازه عبور نور را نمی دهد. شیشه مات یا مشجر الگو و طرح های بسیار متفاوتی دارد و بیشتر برای شیشه های حمام، اتاق خواب و … مورد استفاده قرار می گیرند. در کل شیشه مشجر بیشتر برای فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز به مشاهده طرف دیگر شیشه نباشد.
  5. شیشه دوجداره رنگی: شیشه دوجداره رنگی در فرآیند تولید، مرحله رنگ آمیزی نیز دارد از این رو دارای طرح و رنگ های زیبا و متفاوتی است و می تواند به حفظ حریم خصوصی کمک بسیاری کند. شیشه دوجداره رنگی می تواند به عنوان محافظ پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش عمل کند از این رو محبوبیت خاصی بین عموم دارد. این نوع شیشه ها اغلب برای پنل های تزئینی، خودرو، پنجره شیروانی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  6. شیشه دوجداره رفلکس: این نوع شیشه طراحی ویژه ای دارد و از عبور نور خورشید ممانعت می کند از این رو هنگام نصب باید جداره رفلکس آن به طرف بیرون باشد. تنها مشکل شیشه دوجداره رفلکس تاریک کردن فضا است.
  7. شیشه دوجداره تابکاری شده: در فرآیند تولید شیشه دوجداره تابکاری شده از روش آهسته و کنترل شده برای سرد کردن پنل های شیشه استفاده می شود. هدف از این کار تقویت شیشه و کاهش استرس آن هنگام خنک شدن سریع است. دقت داشته باشید این نوع شیشه برای پنجره مناسب نیست زیرا هنگام شکستن به قطعات بزرگ و تیز تبدیل می شود.
  8. شیشه دوجداره عایق: این نوع شیشه برای بهره وری انرژی بسیار مناسب است و به وفور برای شیشه های خانه، محل کار و … مورد استفاده قرار می گیرد. بین فضای خالی شیشه های دوجداره عایق از گاز آرگون استفاده می شود از این رو دما از آن عبور نمی کند و می توان با استفاده از آن تا حد زیادی هزینه های گرمایشی و سرمایشی را کاهش داد.

شرکت سازوکار با بهره‌گیری از بیش از ۱۵ سال تجربه و دانش فنی، انواع شیشه‌های سکوریت، رفلکس،ضد گلوله، دوجداره و لمینت را با بالاترین کیفیت به سراسر ایران عرضه می‌کند تا نیازهای متنوع مشتریان را برآورده سازد. در سایت این شرکت می‌توانید انواع شیشه‌های دوجداره از جمله سکوریت، لمینت، مات، رنگی، رفلکس و عایق را سفارش دهید.

Share