قیمت شیشه میرال برای مغازه

شیشه میرال یا همان شیشه نشکن نوعی شیشه می باشد که به دلیل ویژگی های بسیار زیاد آن و ایمنی بالای آن نسبت به سایر شیشه های معمولی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر به دنبال استعلام قیمت شیشه میرال برای مغازه هستید این مقاله برای شماست!

شیشه میرال یا همان شیشه نشکن نوعی شیشه می باشد که به دلیل ویژگی های بسیار زیاد آن و ایمنی بالای آن نسبت به سایر شیشه های معمولی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر به دنبال استعلام قیمت شیشه میرال برای مغازه هستید این مقاله برای شماست!

پیشنهاد میشود برای خرید انواع شیشه میرال و همچنین استعلام قیمت شیشه میرال و قیمت بالکن شیشه ای ریلی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند ۲۵۵۲۱۱۹-۰۹۱۲ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲.

قیمت شیشه میرال برای مغازه

قیمت شیشه میرال برای مغازه

همانطور که در مقاله ی شیشه میرال چیست گفته شد، شیشه میرال یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین انواع شیشه ها می باشد که همواره به دلیل مقاومت ۸ برابر بیشتر آن در مقابل سایر شیشه ها اولین انتخاب افراد برای مغازه ها و فروشگاه ها می باشد.

شیشه میرال در صورت شکسته شدن و همچنین بخورد اجسام یا افراد به آن به قطعات کوچک و مکعبی تقسیم شده و مانع از ایجاد خطرات و اسیب های جدی به افراد میشود.

شیشه میرال نوعی شیشه سکوریت شده می باشد که با دمایی نسبتا بالا حرارت دیده و از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد، این نوع شیشه همانند سایر شیشه های سکوریت در ضخامت های متغیر و متناسب با نیاز شما قابل سفارش می باشند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های شیشه میرال ضد ضربه بودن آن و همچنین طول عمر بالای آن می باشد. معمولا ۹۰% از مغازه ها و فروشگاه های موجود در مراکز خرید سراسر جهان از شیشه میرال و شیشه های سکوریت استفاده مینمایند تا بر اثر برخورد اجسام یا اشیاء به آن شیشه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به زودی نشکند.

ما در فروشگاه همتا انواع شیشه میرال برای مغازه را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان و مخاطبین خود ارائه میدهیم، یکی از ویژگی های خرید از فروشگاه همتا در مقایسه با سایر فروشگاه های تولید و عرضه انواع شیشه میرال برای مغازه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد.

خرید شیشه میرال برای مغازه

شیشه میرال یکی از دو نوع شیشه ایمنی و نشکن است که به طور منظم در کاربردهایی استفاده می شود که شیشه استاندارد می تواند خطر بالقوه ای داشته باشد. شیشه میرال چهار تا پنج برابر قوی تر از شیشه استاندارد است و در صورت خراب شدن به قطعات تیز نمی شکند. شیشه میرال از طریق فرآیند گرمایش شدید و خنک کننده سریع تولید می شود و سخت تر از شیشه معمولی است.

فرآیند حرارتی شیشه میرال را خشک می کند و همچنین آن را در برابر حرارت مقاوم می کند. از شیشه میرال برای ساخت قاب در قهوه سازهای اتوماتیک و پنجره ها در فر نیز استفاده می شود.

صفحه نمایش کامپیوتر، نورگیرها، پنجره های درها، محفظه های وان و درهای دوش نمونه های بیشتری از مکان هایی هستند که می توانید شیشه های میرال را پیدا کنید. قوانین ساختمانی همچنین مستلزم این است که پنجره های بسیاری از سازه های عمومی از شیشه سکوریت و میرال ساخته شده باشد.

خودروها از نوع دیگری از شیشه میرال برای شیشه جلو و شیشه سکوریت برای شیشه های پشتی و جانبی استفاده می کنند. شیشه های جلو از شیشه های چند لایه ساخته شده اند که یک ورق پلاستیکی را بین دو صفحه شیشه ای قرار می دهد.

در رابطه با قیمت شیشه میرال برای مغازه باید بگوییم شیشه میرال به روشی منحصر به فرد می شکند. اگر قسمتی از شیشه از کار بیفتد، کل پانل یکباره خرد می شود.

در سال‌های اخیر، شیشه اکریلیک در بسیاری از کاربردها که گرما عاملی در آنها نیست، جایگزین شیشه‌های میرال شده است. اکریلیک ۲۰ برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است و مانند شیشه سکوریت خرد نمی شود. در عوض، اگر ضربه به اندازه کافی قوی باشد، اکریلیک فرو می‌رود. اگر این نیرو برای از بین رفتن اکریلیک کافی باشد، بدون شکستگی ترک می خورد.

شیشه میرال با گرم کردن شیشه صاف تا دمای نرم شدن آن (۶۵۰ درجه سانتیگراد) و سرد کردن ناگهانی آن با جت های هوای سرد ساخته می شود. حالت کشش در شیشه ای که این فرآیند تولید می کند به طور قابل توجهی مقاومت خمشی مواد را افزایش می دهد.

قیمت شیشه میرال برای مغازه

علت استفاده از شیشه میرال برای مغازه

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، شیشه معمولی با شیشه میرال متفاوت است زیرا با استفاده از فرآیند بازپخت خنک می شود،این فرآیند خنک کننده متفاوت باعث می شود شیشه استاندارد به طور قابل توجهی ضعیف تر از شیشه میرال شده باشد.

در واقع، شیشه سکوریت شده و میرال حدود ۴ برابر قوی تر از شیشه های معمولی است. یکی از تفاوت های عمده بین شیشه سکوریت شده ( میرال) و شیشه معمولی این است که شیشه استاندارد به راحتی به قطعات بزرگ، دندانه دار و تیز شکسته می شود. از سوی دیگر، شیشه ایمنی به تعداد زیادی خرده کوچک مربعی کوچک که نسبتاً بی ضرر هستند می شکند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ در فرآیندهای تولید ورق‌های شیشه‌ای معمولی و ورق‌های شیشه میرال زمانی است که بریده می‌شوند. شیشه استاندارد را می توان پس از ساخت و بازپخت، برش داد، سوراخ کرد، شکل داد و کاملاً سفارشی کرد.

 با این حال، شیشه میرال را قبل از اینکه داخل کوره تمپرینگ برود و خاموش شود، باید به اندازه دلخواه بریده و شکل داده شود. اگر سعی کنید شیشه سکوریت و میرال را بعد از سفت شدن برش دهید یا سوراخ کنید از هم می پاشد و قادر به انجام این عمل نخواهید بود.

نحوه شناسایی شیشه میرال

یکی از نشانه های بارز شیشه میرال این است که ورق های شیشه میرال دارای لبه های صاف هستند. این به این دلیل است که بر خلاف ورق‌های شیشه‌ای معمولیکه هنوز گوشه‌ها و لبه‌های تیز دارند، قبل از حرارت دادن شیشه برای از بین بردن تیزی، سمباده و شسته می‌شوند.

یکی دیگر از نشانه های شیشه ای که میرال و سکوریت شده است این است که به راحتی می توانید عیوب سطح شیشه را مشاهده کنید. همچنین اگر با شیشه های پلاریزه به شیشه نگاه کنید، خطوط و نقاط تیره روی شیشه را خواهید دید. در نهایت، راه مطمئن برای دانستن اینکه آیا یک تکه شیشه میرال است یا خیر، تماشای شکستن آن است و اینکه آیا به تعداد زیادی تکه های کوچک مربعی خرد می شود یا خیر.

Share