آینده مهدی طارمی همچنان نامشخص است

انصراف میلان از خرید طارمی؛ رونمایی از مشتری اصلی ستاره ایرانی

روزنامه توتو اسپورت ایتالیا مدعی شد که میلان از پرونده جذب طارمی کنار کشیده و اینتر جدی ترین خواهان مهاجم ایرانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آینده مهدی طارمی همچنان نامشخص است. در هفته های اخیر، شایعات زیادی درباره سرنوشت مهاجم ایرانی منتشر شده و از دو غول شهر میلان به عنوان جدی ترین مشتریان آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال یاد شده است. چند رسانه مطرح ایتالیایی مدعی شدند که طارمی در همین ژانویه قرار است که راهی اینتر شود و از سوی دیگر گفته می شود او تا تابستان بعد در پورتو می ماند.

ورزش سه نوشت: در شرایطی که چند روز پیش روزنامه های ایتالیایی اعلام کرده بودند میلان و اینتر برای جذب طارمی با هم رقابت می کنند، اما اکنون توتواسپورت ادعای جدیدی را مطرح کرده و نوشته است که روسونری از رقابت برای این ایرانی کنار کشیده و سیمونه اینزاگی تنها فرد خواهان مهاجم بوشهری است.

در گزارش توتو اسپورت که تیتر «این ایرانی در ژوئن پورتو را ترک می کند» را برای یادداشت خود انتخاب کرده، آمده است:

میلان در جریان طارمی و اتفاقات رخ داده در تابستان همچنان عصبانی است. نزدیکان بازیکن، کارت‌های روی میز را عوض کردند، هزینه‌های کمیسیون و برچسب قیمت را بالا بردند و باشگاه روسونری نه تنها بی خیال جذب مهاجم شد و او را رها کرد، بلکه فرصت جذب مهاجم دیگری را از دست داد. طرف پرتغالی اتفاقاتی را رقم زد که نمی توان طرفین را فورا آشتی داد.

به همین دلیل اگر اینتر برای نزدیک شدن به ایرانی تلاش کند، مطمئناً خطر دربی نقل و انتقالاتی وجود ندارد. نام طارمی مانند سایر بازیکنان آزاد، روی میز مدیر ورزشی اینتر، یعنی آسیلیو است. اینتر به لطف نقل و انتقالات با هزینه صفر، ثروت زیادی را به دست آورده است و طارمی پروفایلی است که باشگاه در حال ارزیابی آن است.

جذب طارمی یک چشم انداز برای آینده است، به این دلیل که ما می‌خواهیم پشت لائوتارو و تورام، ژکوی دیگری را پیدا کنیم، یعنی بازیکنی با تجربه که به هر حال گل‌ها و کیفیت را در بازی‌ها تضمین می‌کند، مخصوصاً در لیگ قهرمانان که به شکارگاه همیشگی طارمی تبدیل شده است.

اینتر، در حال حاضر، جدی ترین مشتری این بازیکن است و تمام سیگنال های دریافتی از طارمی، از تمایل و علاقه مندی او خبر می دهد تا آخرین قرارداد مهم دوران حرفه ای خود را در باشگاهی ببندد که در آن بتواند محرک های جدیدی از نقطه نظر حرفه ای پیدا کند.

اینکه او یک قدم با میلان فاصله داشت، نشان می دهد که ایرانی چقدر فوتبال ایتالیا را دوست دارد. وقتی با هزینه نقل و انتقالاتی صفر یورو سروکار داریم، علاوه بر سرعت در انجام عمل، وزن رقابت نیز مهم است و این واقعیت که میلان تلاش برای جذب این بازیکن آزاد را رها کرده است، مطمئناً برای یک اینتر خوب است.

اینتر تمرکز زیادی روی آرناوتوویچ و سانچز دارد، به طوری که هیچ حرکتی برای تقویت خط حمله در ژانویه پیش بینی نمی شود، مگر اینکه اتفاق غیرقابل تصوری رخ دهد. در دیدار برابر آتالانتا، اینزاگی از زوج تورام و لائوتارو استفاده می کند. در حالی که آرناوتوویچ به کار خود برای بهبودی از آسیب ادامه می دهد.

Share