پورتو نگذاشت طارمی راهی میلان شود

دندان‌گردی پورتو مانع میلانی‌ شدن طارمی

رسانه ایتالیایی ماجرای کامل مخالفت پورتو با انتقال مهاجم ایرانی به میلان را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از سایت ایتالیایی pianetamilan، پرونده حضور مهدی طارمی در میلان را باید بسته شده دانست و این بازیکن دیگر گزینه تیم ایتالیایی نیست. این به این دلیل است که پس از خرید  روبن لوفتوس چیک از چلسی، میلان تنها یک “جای خالی” دیگر برای ثبت نام بازیکن از کشورهای غیر اتحادیه اروپا داشت و به همین خاطر ساموئل چوکوئزه نیجریه‌ای راهی میلان می‌شود و خبری از جذب مهدی طارمی و دائیچی کامادا نخواهد بود.

باشگاه پرتغالی از ابتدا بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون یورو برای طارمی درخواست کرد. وقتی آن‌ها متوجه علاقه  میلان شدند، هیات مدیره پورتو قیمت را بالا برد و گفت این بازیکن نمی‌تواند با کم‌تر از ۲۰ میلیون یورو پورتو را ترک کند و حتی آن‌ها رقم را در ادامه افزایش دادند و به ۲۵ میلیون یورو رساندند.

در آخرین جلسه، ایتالیایی‌ها آخرین پیشنهاد را ارائه کردند که ۲۰ میلیون یورو شامل پاداش نیز بود و در حالی که مذاکرات به خوبی پیش می‌رفت، باشگاه پورتو مجدداً خواسته‌های جدیدی ارائه و عنوان کرد مهاجم ایرانی را با مبلغی کم‌تر از ۳۰ میلیون یورو نخواهند فروخت و آن‌ها ترجیح می‌دهند مهدی طارمی فصل بعد رایگان برود تا این که او را با این قیمت بفروشند.

طارمی علاقه‌مند به بازی با پیراهن روسونری بوده و با باشگاه میلان بر سر قراردادی ۴ ساله به توافق رسیده بود.

ساشا تاوولیری، خبرنگار ایتالیایی در پستی که در حساب شخصی خود در شبکه توییتر منتشر شد نوشت: مهدی طارمی حالا قرار است این فصل نیز در پورتو بماند.

طارمی فصل گذشته ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل ۲۲ گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

Share