سخنگوی شورای وحدت:

انتقاد صریح متکی از عملکرد نمایندگان مجلس | ۳ شعار انتخاباتی شورای وحدت رونمایی شد

سخنگوی شورای وحدت گفت: هم شورای نگهبان و هم‌ وزارت کشور از یکسو و هم احزاب و تشکل های سیاسی و هم نامزدها و هواداران آنها از سوی دیگر در گرم شدن تنور انتخابات نقش ممتاز دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شورای وحدت، منوچهر متکی سخنگو و دبیر اجرایی شورای وحدت در نشست هیات عالی شورای وحدت نقش بانوان و جوانان رابه مثابه دوپیشران انتخابات پیش رو عنوان کرد و گفت: ما برای انتخابات اسفند ماه که مجلس دوازدهم را شکل می‌دهد دیدگاه و رویکرد کلان و جدی داریم.

متکی در ادامه با تصریح بر این‌که سه شعار «گام دوم»، «تحول خواهی» و «مردم محوری» شعارها و برنامه‌های انتخاباتی ما را شکل و جهت خواهد داد افزود: مردم این انتظار را دارند که بدانند و ایمان پیدا کنند مجلس جدید چه تغییری می‌خواهد ایجاد کند؟ چه برنامه جدیدی دارد و چه حرف تازه‌ای می‌خواهد مطرح کند که ناظر بر حل و فصل مشکلات جامعه و مردم باشد؟

وی گفت: مجلس حاضر که واپسین ماه‌های خود را می‌گذراند عملکرد قابل دفاعی نداشته و همین‌عدم توفیق موجب قهر بخش‌هایی از جامعه با انتخابات و صندوق‌های رای شده لذا اکنون ما می‌خواهیم آشتی با صندوق‌های رای و انتخابات را با ارایه برنامه و راهبرد برقرار سازیم.

متکی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه باید همه تلاش کنیم تا انتخابات آتی با مشارکت بالای آحاد جامعه و در نقاط مختلف کشور و با شور و نشاط برگزار شود، افزود: هم شورای نگهبان و هم وزارت کشور از یکسو و هم احزاب و تشکل‌های سیاسی و هم نامزدها و هواداران آن‌ها از سوی دیگر در گرم شدن تنور انتخابات نقش ممتاز دارند و باید در این مسیر احساس مسوولیت جدی داشته باشند.

Share