حادثه مرگبار صبح روز جمعه؛

افزایش تعداد جانباختگان آتش سوزی و بازداشت مدیر کمپ ترک اعتیاد لنگرود

در پی آتش‌سوزی یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود، ۳۲ نفر فوت و ۱۶ تن از سانحه دیدگان به مراکز بیمارستانی اعزام شدند؛ هنوز علت حادثه اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان اول وقت صبح جمعه به همراه اعضای شورای تامین در محل حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیادحاضر شد و در جریان موضوع قرار گرفته و پیگیر وضعیت حادثه دیدگان و مجروحان این آتش سوزی شد.

وی ضمن دستور فوری تشکیل جلسه با اعضای شورای تامین در شهرستان لنگرود، در این رابطه گفت: با توجه به اهمیت موضوع اجساد فوتی های حادثه برای بررسی بیشتر موضوع به مرکز استان اعزام شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: وزیر محترم کشور هم از صبح پیگیر موضوع است.

وی ضمن ابراز تاسف و تسلیت در وقوع این حادثه دلخراش به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان؛ دستور داد که ابعاد گوناگون این حریق به صورت دقیق کارشناسی شود.

عباسی عنوان کرد: مدیران کمپ و مسئولانی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته اند تحت نظر هستند.

وی افزود: علت حادثه در دست بررسی است و متعاقبا و پس از بررسی های دقیق کارشناسی اعلام خواهد شد.

همچنین رئیس دادگستری استان گیلان نیز اعلام کرده که مدیران کمپ و مسئولینی که در این زمینه وظایفی برعهده داشته‌اند تحت نظر هستند.

درپی آتش‌سوزی صبح امروز یک مرکز خصوصی ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود استان گیلان که منجر به فوت ۳۲نفر و مصدومیت ۱۷ نفر گردید، با ورود مقام قضایی مدیر این کمپ خصوصی ترک اعتیاد توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید.

 

Share