یونیسف اعلام کرد: خشونت باید فورا متوقف شود

یک میلیون نفر در غزه جای امنی برای رفتن ندارند | تصاویر دریافتی از غزه وحشتناک هستند

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که یک میلیون نفر در نوار غزه تحت حملات شدید اسرائیل بوده و جای امنی برای رفتن ندارند. این قابل قبول نیست و خشونت باید فورا متوقف شود. برای ایمنی کودکان در غزه، آتش‌بس و کریدور بشردوستانه نیاز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری آناتولی، صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که یک میلیون نفر در نوار غزه تحت حملات شدید اسرائیل بوده و جای امنی برای رفتن ندارند.

در بیانیه یونیسف در مورد این موضوع در حساب رسانه اجتماعی X آمده است: تصاویر دریافتی از غزه وحشتناک هستند. شمار زیادی کودک در بین قربانیان وجود دارد. محل امنی برای رفتن یک میلیون نفر وجود ندارد. این قابل قبول نیست و خشونت باید فورا متوقف شود. برای ایمنی کودکان در غزه، آتش‌بس و کریدور بشردوستانه نیاز است.

یونیسف با تاکید بر شهادت ۴۴۷ کودک فلسطینی تاکنون در غزه، خاطرنشان کرد که گزارش‌هایی مبنی بر احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

گردان‌های عزالدین قسام وابسته به جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی عملیات گسترده نظامی موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد. صهیونیست‌ها هم در واکنش به این عملیات با ده‌ها فروند جنگنده به نوار غزه حمله کردند. درگیری‌های شدید میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

Share