امام جمعه رشت؛

یک موشک بالستیک ایران قادر است تل‌آیو را با خاک یکسان کند

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز تمام قدرت‌های جهانی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند گفت: جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته آماده و منتظر اشاره ایران است تا بالای سر صهیونیست‌ها حاضر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به قوانین و دستورات اسلام نسبت به پدر و مادر و نزدیکان نسبی اظهار داشت: در روایت آمده، کسی‌که برادر نسبی خود را تکریم و احترام کند، در حقیقت به خدا احترام گذاشته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه در آیین اسلام از برادر بزرگتر به‌جای پدر یاد شده است تصریح کرد: همانطور که احترام پدر واجب است، احترام به برادر بزدگتر هم لازم و واجب است اما متاسفانه در این روزگار، برخی افراد ماه‌ها از برادر خود ندارند در حالی‌که اسلام سفارشات فراوانی در این حوزه کرده است.

آیت‌الله فلاحتی تاکید کرد: بشریت امروز در صنایع مختلف،‌ پیشرفت‌های فراوانی کرده است و در کنار این پیشرفت‌ها باید به نیازهای معنوی پیش پای خود هم توجه کرده و آن‌ها را از یاد نبرد و لذا افراد دارای کرامت و معرفت همواره توجه خاصی به نیازهای روحی و معنوی دارند و به دستورات آیین نورانی اسلام عمل می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و ولادت باسعادت امام جعفر صادق(ع) افزود: بعثت پیامبر اکرم(ص) هدیهای برای تمام جامعه بشری بود؛ قبل از تولد و بعثت پیامبر(ص)، بشریت از ظلم و جور و جنایت‌ها در رنج بود.

وی با بیان اینکه هنوز بشریت بر سر سفره بزرگ پیامبر(ص) نشسته است خاطرنشان کرد: دنیا از خود چیزی ندارد و هرچه دارد از برکت وجود پیامبران و پیامبر اکرم(ص) است و امام صادق(ع) نیز بیش از ۴ هزار شاگرد تربیت کردند و علوم الهی را بسط دادند و امروز اسلام و مسلمانان مدیون این امام همام هستند.

امام جمعه رشت با یادآوری حمله دولت عربی عربستان و جبهه عبری به فرماندهی صهیونیست‌های غاصب و ایالات متحده به کشور مظلوم یمن تصریح کرد: ۱۰۰ هزار نفر از مردم مظلوم یمن طی ۹ سال جنگ کشته شدند و در پایان این یمنی‌ها بودند که آل سعود و آمریکایی‌ها را به ستوه آوردند و جبهه مقاومت شکل گرفت؛ جمهوری اسلامی نیز برای آتش‌بس وساطت کرد تا این جنگ خانمان‌سوز به‌ اتمام برسد و در ادامه نمایندگانی از ۲ کشور عربستان و یمن با یکدیگر دیدار کردند و آل سعود این خفت را پذیرفت که نتیجه مقاومت و ایستادگی جبهه مقاومت یمن بود.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه یمن از ملت غیور ایران درس گرفت و مقابل دشمنان ایستاد افزود: طبق آموزه‌های اسلامی، اگر در برابر دشمنان، فاسقان، هواپرستان و قدرت‌پرستان بایستید خدا شما را یاری خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با ابراز اینکه عربستان با ضعف اقتصادی و خسارت مالی مواجه است گفت: از آنجا که آرامکو مورد حملات موشکی جبهه مقاومت یمن قرار گرفت و کشورها نیز برای کمک به یمن اعلام آمادگی کردند و لذا عربستانی‌ها تصمیم گرفتند با یمنی‌ها دیدار کنند و یمنی‌ها نیز به عربستان رفتند اما جبهه مقاومت یمن هشدار داد که موشک‌های دوربرد آنان بجز مکه و مدینه، سایر استان‌ها از جمله طائف، ریاض و جده را آرام نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به سخنان جنون‌آمیز نتانیاهو مبنی بر اینکه ایران باید با تهدید هسته‌ای روبه‌رو شود گفت: این آدم تا دیروز حرف از تورقوزآباد می‌زد، امروز با لرزش تهدید می‌کند البته هنوز سخنرانی‌اش تمام نشده بود که وزیر و معاونش اعلام کردند که این اشتباه سهوی بوده و ایران باید با یک تهدید نظامی روبه‌رو شود نه هسته‌ای؛ البته هردو را غلط می‌کنید.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حمله نظامی به ایران دیگر ممکن نیست زیرا ما هر روز در عرصه نظامی در حال پیشرفت هستیم خاطرنشان کرد: صهیونیست‌های غاصب مقابل حماس و حزب‌الله غش و ضعف دارند بعد چطور می‌خواهند مقابل جمهوری اسلامی بایستند؟

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی امروز قادر است حتی میدان موشکی غربی‌ها در اقیانوس اطلس را مورد هدف قرار دهد ادامه داد:‌ دشمنان و سمپادهای داخلی‌شان بدانند هیچ کشوری قدرت تهدید نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارد و یک موشک بالستیک ایران قادر است تل‌آیو را با خاک یکسان کند البته سمپادهای داخلی‌شان هم متوجه این حقیقت شده‌اند اما خود را به نفهمی می‌زنند و این روزها که پول بلوکه شده ایران به کشور بازگشت داده شده است، می‌گویند الان خوب است برویم با آمریکا و بایدنِ احمق رابطه داشته باشیم که چپ و راست خود را تشخیص نمی‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز تمام قدرت‌های جهانی در تیررس موشک‌های مقاومت قرار دارند افزود: امروز فقط حزب‌الله هزاران موشک نقطه‌زن و پهپاد دارد و می‌تواند توطئه پلید دشمن را در نطفه خفه کند.

آیت‌الله فلاحتی با اذعان به اینکه جبهه مقاومت قوی‌تر از گذشته آماده و منتظر اشاره ایران است تا بالای سر صهیونیست‌ها حاضر شود افزود: جمهوری اسلامی با قدرت ایستاده و در برابر هیچ کسی سر تسلیم فرود نخواهد آورد.

Share