فرمانده سپاه قدس گیلان:

گیلانیان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلابند | بسیجیان سرمایه کشور و سپاه هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه گیلانیان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلابند، گفت: مردم گیلان اسلام را منطقاً پذیرفتند نه با زور شمشیر و بر همین اساس به اشاعه فرهنگ اسلام پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۸ مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان با تقدیر از سردار محمد عبدالله‌پور در خصوص اقدامات انجام شده در سپاه گیلان در هشت سال گذشته اظهار کرد: سپاه قدس گیلان یکی از استان‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی بوده و این نتیجه تلاش‌های فرمانده سابق قدس گیلان است.

وی با اشاره به ظرفیت بسیجیان گیلان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در این استان، گفت: بسیجیان سرمایه کشور و سپاه هستند که باید از ظرفیت بالقوه این عزیزان در حل بسیاری از بحران‌ها بهره لازم را جست.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر تنظیم برنامه‌های راهبردی سپاه در کشور و به ویژه گیلان افزود: برنامه‌های سپاه در حوزه‌های مختلف تنظیم شده و بر همین اساس در استان حرکت خواهیم کرد.

سردار دامغانی، گیلان را یکی از پر افتخارترین استان‌های کشور دانست و بیان کرد: مردمان گیلان پرچمدار دفاع از حرم، وطن و انقلاب بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرده و شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه مردم دیار میرزا کوچک‌خان به واسطه روحیه ظلم ستیزی و استحکام اعتقادی خود همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی پیشگام بود، تصریح کرد: مردم گیلان منطقاً اسلام را پذیرفته نه با زور شمشیر و بر همین اساس به اشاعه فرهنگ اسلام پرداخته و در تمامی عرصه‌ها پیشرو بودند که نمونه بارز آن هشت دی سال ۸۸ است.

گفتنی است در پایان این مراسم با تقدیر از سردار محمد عبدالله‌پور و با جکم سرلشکر سلامی، سردار حمید دامغانی به عنوان فرمانده جدید سپاه قدس گیلان معرفی شد.

Share